محتوای سئو شده و 10 نکته برای تسلط بر آن در سال 2020

محتوای سئو شده و 10 نکته برای تسلط بر آن در سال 2020

2020 فرصت های جدید و مهیج بسیاری برای تسلط بر محتوای سئو شده و دستیابی به مخاطبان گسترده تری ارائه می دهد.

در حالی که به روزرسانی الگوریتم BERT گرایش نه چندان ظریفی به اهمیت جستجو می بخشد.

نویسندگان محتوای SEO در همه جا از شنیدن اینکه موتور جستجو در اولویت بندی محتوای متمرکز مخاطب است تعجب آور نمی کنند.

موضوع پس از آن، تأکید بیش از حد بر محتوای غنی از کلمات کلیدی بوده است که عمدتا منجر به تجربه کاربر ضعیف و در نهایت نرخ تبدیل کمتر شده است.

بنابراین ، سئوی سال 2020 همه چیز را برای کاربر در اولویت قرار میدهد.

تصاویر جذاب اضافه کنید، شما برای تهیه محتوای مناسب برای جستجوگرها با محتوای سئو شده باید بیشتر تلاش کنید.

در اینجا 10 نکته برای کمک به شما در ایجاد بهترین محتوای سئو شده خود در سال 2020 بیان شده است.

1. مشتری ایده آل خود را شناسایی کنید

مفهوم تعریف نماد مشتری ایده آل شما (ICA) چیز جدیدی نیست ، اما چیزی است که هنگام ایجاد محتوا از آن غافل می شوید اینست که محتوایی با هدف ایجاد نیاز کاربر را ایجاد کنید.

برای ایجاد محتوایی که با مخاطب هدف شما صحبت کند ، باید کاملاً نیاز مخاطب خود را بدانید و بدانید که چه می خواهند و چه چیزی را به صورت آنلاین جستجو می کنند.

این کار نه تنها به تحقیق در مورد کلمه کلیدی شما بلکه در مورد چگونگی ایجاد محتوا می پردازد که آنها را مجبور به اقدام می کند.

هدف در اینجا تمرکز روی “ویژگی های مطلوب بهترین مشتری” و ایجاد شخصیتی است که به ICA شما تبدیل می شود.

با توجه به این نکته ، می توانید برای ایجاد محتوای بسیار هدفمند به این سؤالات پاسخ دهید:

  • 3 محتوای بهتر و برتر که مخاطب من در حال حاضر با آن روبرو است چیست؟
  • برای ایجاد محتوای سئو شده چه کاری انجام داده اید.
  • چرا این راه حل ها برای آنها کار نکردند؟
  • هدف شماره یک آنها هنگام جستجو (سئو ، محتوا ، بازاریابی و غیره) چیست؟
  • آنها به دنبال کار با مشاغل مثلا طراحی لباس به دنبال چه هستند؟

برای دقیق تر شدن ، می توانید از این سؤالات در یک نظرسنجی مخاطب استفاده کنید.

از پاسخ های آنها برای اطلاع از کلمات کلیدی مورد نظر خود به نحوی بهینه استفاده کنید.

2. نقشه کلمات کلیدی برای جستجوی هدف در محتوای سئو شده

نقشه برداری از کلید واژه ها یک مرحله مهم است که شامل اختصاص کلمات کلیدی هدف به صفحات و پست های خاص است.

و این در حالی است که اکثر متخصصان سئو آن را اعمال و مهم میدانند.

در سال 2020 ، ما می خواهیم قصد از جستجو رو به جلو و محتوا محور باشد.

این بهترین روش برای ایجاد محتوایی است که به کلمات کلیدی نگاشته شده بسیار مرتبط است.

به عنوان مثال ، فرض کنیم شما می خواهید برای “راهنمای سفر تایلند” رتبه بندی کنید.

نقشه برداری از کلید واژه ها بر اساس هدف جستجو به معنای تصمیم گیری در مورد مناسب بودن واژگان کلیدی به پست وبلاگ “راهنمای کامل سفر در تایلند” یا صفحه وب که شرح دهنده خدمات راهنمای سفر شما است ، مناسب تر است.

گوگل برای کلمه کلیدی جستجوی را انجام داده و خواهید دید که چه نوع نتیجه ای حاصل می شود.

اگر قصد جستجوگر این است که درباره سفر در تایلند اطلاعات بیشتری کسب کنید راهنمای سفر را دنبال کنید.

نکته مهمی که باید در اینجا به خاطر بسپارید اینست که نباید یک کلمه کلیدی را در محتوای خود ببندید زیرا می خواهید برای آن رتبه بندی کنید.

در نظر بگیرید جستجوگر در جستجوی آن کلمه کلیدی چه چیزی را می تواند پیدا یا انجام دهد.

3. با یک کارشناس درباره محتوای سئو شده گفتگو کنید.

محتوای نرم یا ساده ممکن است در سال 2019 جایگاه خود را داشته باشد (به سختی).

اما 2020 همه چیز در مورد E-A-T و ایجاد آن محتوای بسته بندی شده است.

اکنون ، “ارزش” یکی از کلماتی است که تعریف آن دشوار است و شاید در فضای بازاریابی بیش از حد مورد استفاده قرار گیرد.

اما ، واقعاً ارزش فقط به معنای ارائه راه حلی است که مخاطبان هدف شما به دنبال آن هستند.

این نسبی است – و به یک متخصص سئو نیاز دارد تا درست آن را بفهمد.

به عنوان مثال برای نوشتن یک پست وبلاگ با کلمه کلیدی SEO چگونه باید باشد؟

سعی کنید با متخصص سئو حتما بحث و گفتگو داشته باشید. نیاز به تحقیق در این زمنیه میتواند کمک شایانی کند.

و این محتوا میتواند بسته به جذب مخاطب رتبه های بالاتری در گوگل پیدا کند.

و داشتن اعتبارات گذشته احتمالا اعتبار محتوای سئو شده را نیز بیشتر میکند.

بنابراین برای ایجاد مطالب بهتر و سئو شده حتما استخدام یک سئو کار حرفه ای نیاز خواهد بود.

4- اقتدار برند را از طریق ارسال مهمان افزایش دهید

بیشتر متخصصان سئو می دانند که ارسال مهمان می تواند راهی عالی برای جذب بک لینک های با کیفیت باشد.

اما آیا از پست مهمان برای ایجاد اقتدار برند خود نیز استفاده می کنید؟

اگر اینگونه نباشد ، می توانید از فرصتهای پر سود استفاده نکنید.

حتی اگر پیوندی به سایت خود ندهید ، نوشتن نشریات مناسب می تواند به شما درجذب مشتری جدید کمک کند.

به دنبال سایت ها و وبلاگ هایی باشید که میزان خواندن آنها با مخاطب هدف شما هماهنگ باشد.

برای ایجاد ترافیک بهتر همیشه بک لینک ها میتواند بسیار متناسب باشند و این پتانسیل بک لینک ها هستند.

علاوه بر این ، می توانید یک نویسنده عالی را برای نوشتن مطالب در سطح یک متخصص استخدام کنید.

این میتواند بازدهی بسیار بزرگتری نسبت پیوند لینک ها هم داشته باشد.

5- یک رویکرد چند کانال استفاده کنید

یک رویکرد بسیار عالی استفاده از چند کانال به سوق دادن آن به مسیر محتوای سئو شده شما باشد.

منظورم این است که مخاطبان در همه جا وجود دارند – فیس بوک ، اینستاگرام ، لینکدین و حتی TikTok.

هر کس قادر به تهیه تیمی آنچنان بزرگ نیست که بتواند شب و روز محتوای در گردش را تولید کند.

اما نکاتی وجود دارد که می توانیم از استراتژی بازاریابی محتوا استفاده کنیم:

ساده کردن

Vayner Media کار بزرگی انجاممیدهد و آن تکهتکه کردن محتوای های بزرگ و عرضه آن به کانال های مختلف است.

این مطالب به راحتی قابل هضم هستند ، بسیار با ارزش می باشند و برای جلب توجه بیشتر به برند شما کار بسیار خوبی است.

دوباره هدف گذاری کنید

بازاریابی محتوای مؤثر به معنای نیازی به ایجاد محتوای تازه هر روز (یا حتی هر هفته) نیست.

می توانید از یک طرح کلی برای تک تک مطالب استفاده کنید تا محتوا را برای سیستم عامل های مختلف ایجاد کنید.

آخرین پست وبلاگ شما به راحتی می تواند تبدیل به یک اسکریپت برای ویدیوی بعدی YouTube شما شود ، که در رسانه های اجتماعی به اشتراک می گذارید.

یا ، راهنمای گام به گام شما می تواند تبدیل به یک دوره ایمیل 5 روزه ای شود که از آن استفاده می کنید تا مشترکین را به بالاترین فروش خود منتقل کنید.

محتوای سئو شده و چرخه دوباره

با دادن نسخه جدید و به اشتراک گذاری آن با مخاطبان جدید به محتوای خود نفس تازه ای بدید.

شاید شما یکمقاله قدیمی داشته باشید که در آن زمان محبوبیت زیادی داشته است اما امروز ان محتوا در عمق وبلاگ شما دفن شده است.

دوباره این اطلاعات گذشته را وارد چرخه دوباره کنید و در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

6. روی ویژوالهای با کیفیت بالا سرمایه گذاری کنید.

ممکن است بیشتر مطالب شما دارای رنگ بندی کم و تصاویر جذاب کم باشد.

2020 سالی است که می توانید با اضافه کردن گرافیک های سفارشی ، عکس ها و فیلم ها به محتوای خود جذابیت را دوباره برگردانید.

دلیل اصلی اینکه مردم را به این کار ترغیب می کنیم استفاده بیشتر برای منابع وب سایت و محتوا است.

اگر از عکسهای تکراری و از منابع تکراری برای محتوای خود استفاده می کنید ممکن است خوانندگان از این موضوع راضی نباشند و به طور اتفاقی از تصاویری دارای حق نسخه کپی رایت استفاده کنید ممکن از با جریمه سنگینی روبرو شوید.

بیشتر بخوانید : افزونه ویژوال کامپوزر و داستان تغییر نام این افزونه به WP Bakery

درعوض ، من از شما می خواهم که برای هزینه های اضافی برای تصاویر یا عکس های سفارشی ، هزینه بیشتری بپردازید.

می توانید از سایتهایی مانند Upwork یا Fiverr ، طرح گرافیکی مقرون به صرفه را تهیه کنید ، یا در LinkedIn یا Facebook پیدا کنید. به عنوان مثال ، من حدود 80 دلار برای هر پست به تصاویر سفارشی منبع برای مقالات خود پرداخت می کنم.

سرانجام ، مزایای استفاده از تصاویر دوستانه با سئو به خوبی مستند شده است.

با درج تصاویر ، فیلم ها و گرافیک های مخصوص برند خود ، به محتوای خود پیشی رقابتی دهید.

7. از ابزارهای بهینه سازی محتوای سئو شده استفاده کنید

برای ایجاد محتوای بهینه موتور جستجو لازم نیست یک نویسنده حرفه ای باشید.

لازم نیست یک متخصص جستجوگرباشید تا مقالات جذاب بنویسید.

این محتواها که کپی رایت نیستند و  خود شما آن را نوشته اید یک سرمایه بسیار با ارزش است ومحتوای سئو شده نیز مطمنا در جستجوگرها برای شما نگاهی متفاوت خواهد کرد.

8- نسبت به ورودی و بازخورد مخاطب پذیر باشید.

اکثر جوانب مثبت SEO از مزایای محتوای سئو شده “محور ارزش” یا “محور مخاطب” استفاده می کنند ، اما این به معنای واقعی چیست.

واقعیت این است که ، واجد شرایط بودن ، آنچه “ارزشمند” تلقی می شود ، دشوار است.

به همین دلیل بخش اساسی در روند نوشتن مطالب جمع آوری ورودی از مخاطبان مورد نظر از طریق نظرسنجی مخاطبان است.

من از اینها استفاده می کنم تا از مخاطبانم بپرسم مباحث ارسال بلاگ به چه موضوعاتی علاقه دارند ، چه محصولاتی را دوست دارند ، چه روندهایی را دنبال می کنند و موارد دیگر.

اما روند من در اینجا متوقف نمی شود.

من همچنین از گوگل فرم ها و نظرسنجی های رسانه های اجتماعی استفاده می کنم تا از مخاطبانم بپرسم که چگونه محتوای منتشر شده ای را دوست دارند و چه پیشنهادی برای آینده دارند.

از طریق این ، من می توانم آنچه را که آنها ارزشمند می دانند بخوانم.

این رویکرد فروتنانه تضمین می کند که شما محتوایی را ارائه می کنید که برای خوانندگان شما مرتبط باشد.

9. سوار موضوعات جالب توجه شوید

همه ما می دانیم که امتحان کردن و رتبه بندی برای یک کلمه کلیدی رقابتی ، میتواند نا امید کننده باشد.

فقط برای اینکه توسط سایت های با قدرت بالا از SERP خارج شود.

آیا امکان پیاده سازی سایتهای بزرگ وجود دارد؟

بله – اگر یاد بگیرید مطمنان شما هم میتواندی سایت بزرگی داشته باشید.

ماندن در بالای آخرین روندها و ایجاد محتوا که آن کلمات کلیدی پر ترافیک را هدف قرار می دهد.

می تواند راهی عالی برای پیشی گرفتن از حتی بزرگترین سایتها باشد.

از آنجا که ماهیت یک روند این است که تمایل به کوتاه مدت دارد.

ممکن است از طریق این روش ترافیک طولانی مدت ایجاد نکنید.

اما می توانید یک شبه ترافیکی را در طول شب مشاهده کنید.

اگر شما یک وبلاگ نویس سرگرمی بودید ، می توانستید با بررسی آخرین مدرک وی ، حتی پیش از انتشارات اصلی ، این روند را کنار بگذارید.

10. لیست ایمیل خود را بسازید

روش های زیادی وجود دارد که بازاریابی ایمیل می تواند نتایج SEO شما را تقویت کند.

مورد علاقه من توانایی تکمیل ترافیک پست همیشه سبز در autopilot است.

با رشد و درگیر کردن لیست ایمیل خود ، می توانید از طریق ابزارهای اتوماسیون ایمیل کاربران را به سمت محتوای جدید در سایت خود هدایت کنید.

Mailchimp تنها نمونه از ابزارهای بازاریابی ایمیل است که می تواند به شما در رشد لیست ایمیل کمک کند و باعث ایجاد ترافیک و راه های بیشتر شود.

تلاش زیادی برای سرمایه گذاری در بازاریابی ایمیل این است که شما لیست خود را دارید.

اگر اتفاقی در سایت یا کانال های رسانه های اجتماعی شما رخ دهد ، همیشه می توانید برای مشترکین خود اظهار نظر کنید.

برای تبدیل خوانندگان به مشترکان ، از ارتقاء محتوا مانند لیست های چک رایگان و سایر موارد بارگیری استفاده کنید.

سپس با یک بستر اتوماسیون ایمیل راه اندازی شوید و یک نوشتن ایمیل نویسنده را برای نوشتن کمپین های ایمیل با تبدیل بالا استخدام کنید.

امسال بهترین محتوای سئو شده خود را ایجاد کنید

من از دیدن روندهای جدید محتوای در سال 2020 هیجان زده هستم.

در ضمن ، همه ما می توانیم نسبت به آنچه می دانیم اقدامی انجام دهیم.

این استراتژی های مبتنی بر داده را برای محتوای خود بکار ببریم.

از این نکات و ترفندها برای ایجاد محتوای با ارزش بالا و تبدیل بالا استفاده کنید.

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *