5 کاری که هرگز نباید در حین دستیابی به لینک انجام دهید

5 کاری که هرگز نباید در حین دستیابی به لینک انجام دهید

صرف نظر از اینکه صفحه ای که تبلیغ می کنید چقدر ارزشمند است ، من قصد ندارم برای خواندن یک ایمیل با دسترسی ضعیف وقت بگذارم. هیچ چیز فرصت لینک خوب را سریعتر از دسترسی به لینک بد خراب نمی کند. می خواهیم پنج “اصل” در ارتباط با لینک را بیان کنم تا مطمئن شوم که تلاش های ایجاد لینک را با استفاده از روابط بد خراب نمی کنید.

1. به الگوهای لینک دهید زیاد تکیه نکنید

دسترسی به لینک بسیار زمانبر ، خسته کننده و دارای نرخ تبدیل پایین است – بنابراین شما باید سعی کنید این روند را با اتوماسیون تسریع کنید در حالی که برخی از استاندارد سازی می تواند باعث صرفه جویی در وقت و کمک به شما در کارآمد تر شدن کارهایتان شود ، تکیه بیش از حد بر روی الگوهای و اتوماسیون می تواند منجر به مواردی شود که مانع موفقیت شما می شود. برخی از نمونه های این موضوعات عبارتند از:

  • آدرس دهی ایمیل خود به شخص یا وب سایت اشتباه.
  • خطاهای مربوط به بخش های تکمیل خودکار ، مانند “[NAME]”
  • ارسال قالب ایمیل اشتباه.
  • ارسال یک توالی کامل از ایمیل همه به یکباره.
  • ارسال ایمیل از آدرس اشتباه.
  • و غیره.

در صورت عدم دقت ، این نوع خطاها می توانند از بین بروند و اطمینان حاصل کنند که درخواست پیوند شما هنگام ورود نابود شده است. قالب ها می توانند به صورت مؤثر مورد استفاده قرار گیرند تا چارچوبی برای ایمیل های دسترسی شما فراهم شود و در وارد کردن جزئیات مشابه در وقت خود صرفه جویی کنید. با این حال ، ایمیل های قالب بندی شده می توانند به راحتی قابل مشاهده باشند ، بنابراین باید شخصی را به هر ایمیلی که برای شما ارسال می شود اضافه کنید تا نشان دهد که وقت خود را هدر نداده اید.

2. از سلام عمومی استفاده نکنید (یک نام پیدا کنید!)

ایمیل شما نمی تواند با یک تبریک عمومی شروع شود.

“سلام آقا / خانم ،

من به شما ایمیل می رسانم … “

جواب منفی. آن را نمی خواند.

من 100٪ از زمان ارسال نامه ای را که از این طریق شروع می شود حذف می کنم.

من حتی این ایمیلها را باز نمی کنم زیرا می توانم این متن تبریک را در متن پیش نمایش مشاهده کنم. من هنوز نامه ای را خواندم که اطلاعاتی را که از آن مراقبت می کردم ، با نام “آقا” آغاز شده است – به طور معمول ایمیلهای مهم از طرف افرادی که حداقل زمان لازم را برای فهمیدن نام من دارند ، آغاز شده است.

بیشتر بخوانید : صفحه سفید وردپرس در مدیریت و سایت و انواع راه حل های حل آن

در واقع ، هنگامی که شما در حال دستیابی به لینک هستید ، صرف کمی وقت بیشتر برای تحقیق در مورد شخصی که از طریق ایمیل برای آنها ارسال می کنید ، مزایایی دارد فراتر از اینکه بتوانید آنها را با نام خود خطاب کنید. شما می خواهید سعی کنید مناسب ترین فرد برای تماس با ما را پیدا کنید تا از درخواست شما در معرض فراموشی نباشد.

آیا باید به مدیر وب سایت ایمیل بزنید؟ شخص روابط عمومی؟

به این فکر کنید که چه کسی می تواند مسئولیت صفحه ای را که می خواهید پیوند شما در آن باشد ، مسئول باشد. هر وب سایت متفاوت است ، بنابراین پیدا کردن شخصی که کنترل اضافه کردن لینک ها را دارد ، بهترین شانس کسب لینک را در اختیار شما قرار می دهد. همیشه نمی توان آدرس ایمیل یک انسان را پیدا کرد.

اگر تنها گزینه های شما یک ایمیل یا فرم “مخاطب” کلی هستند ، می توانید با درج نام تجاری یا نام شرکت شخصی سازی کنید.

3. خیلی توضیح ندهید

مردم نمی خواهند بخوانند. به عنوان یک سازنده محتوا و نویسنده کپی رایت ، این موضوع مرا آزار میدهد… اما واقعیت دارد. اگر نامه الکترونیکی طولانی تر از سه پاراگراف برای کسی ارسال کنید ، احتمال خواندن آن بسیار کم است. حتی ایمیل های کوتاه تر نیز احتمالاً اسکن می شوند.

بنابراین ، ایمیل خود را اسکن ، واضح و کوتاه کنید.

بیشتر بخوانید : ترافیک وب سایت با محتوای جدید با الگوریتم Freshness (فرشنس)

به یاد داشته باشید ، با شخصی که با او در ارتباط هستید غریبه هستید ، بنابراین اگر به اندازه کافی خوش شانس باشید که آنها را برای باز کردن ایمیل خود مجبور کردید ، باید یک پنجره زمان محدود داشته باشید تا قبل از اینکه علاقه خود را از دست داده پیام خود را به او رسانده باشید.

با این حال ، کوتاه بودن به معنای این نیست که باید مبهم باشید. ممکن است مختصر و خاص باشد – حتماً توضیح دهید:

  • شما کی هستید و چرا با آنها ارتباط برقرار می کنید.
  • چرا پیوند شما می تواند علاوه بر ارزشمندی برای سایت آنها باشد.
  • و کدام صفحه خاص – و موقعیت مکانی در آن صفحه – مناسب پیوند شما خواهد بود.
  • اگر مستقیم و واضح هستید ، می توانید این اطلاعات را در چند پاراگراف کوتاه منتقل کنید.

4. چیزهای بی پایان را رها نکنید

ایمیل های ارتباطی خود را برای تفسیر باز نکنید – قدم بعدی مشخص را به خواننده بدهید. تماس اصلی شما برای اقدام همیشه اضافه کردن پیوند شما خواهد بود ، اما لازم است که یک CTA ثانویه نیز وارد شود.

برخی از نمونه های این CTA های ثانویه عبارتند از:

  • با اندیشه به شما ایمیل ارسال می کند.
  • با شما تماس می گیرید تا درباره این فرصت بیشتر بحث کنید.
  • برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نام تجاری خود به وب سایت خود مراجعه کنید.
  • و غیره.

صرف نظر از اینکه کدام یک مناسب باشد ، مهم است که شخصی که از طریق آن نامه الکترونیکی ارسال می کنید دقیقاً چه کاری باید انجام دهد بعد از این بدانید. اگر آن را به شخصی که با شما در تماس هست ارسال کنید و تصمیم بگیرید که چگونه باید در مرحله بعدی عمل کنید ، این احتمال وجود دارد که درخواست پیوند شما به سمت درستی منتقل شود وتوجه آنها را جلب کرده اید ، اطمینان حاصل کنید که آنها اقدامات مورد نظر بعدی را انجام می دهند تا شما را یک قدم به امنیت بک لینک نزدیکتر کند.

5. پس از یک یا دو ایمیل تسلیم نشوید

اگر در ابتدا موفق نشدید ، امتحان کنید ، دوباره امتحان کنید … و سپس دوباره ، و شاید یک بار دیگر – پس احتمالاً متوقف شوید. پیگیری در ارتباط با ایجاد لینک ضروری است ، و اگر فقط ایمیل اولیه ارسال می کنید ، می خواهید موفقیت خود را به شدت محدود کنید. این اغلب اوقات اتفاق می افتد که اولین نامه الکترونیکی شما در صندوق ورودی دفن شود، مردم مشغول هستند، و بعضی اوقات فقط به یک یا دو مورد اضافی نیاز دارند. تا لینک را باز کنند.

علاوه بر این ، پیگیری یک فعالیت سریع و کم تلاش است.

بیشتر بخوانید : سئو و بهینه سازی در سال 2020 : قوانین جدید کلمات کلیدی در جستجو

در مورد ایمیل اصلی خود پیگیری کنید تا بتوانید به جای اینکه دوباره آنرا تایپ کنید ، توجه آنها را به اولین ایمیل خود ، با تمام جزئیات لازم ، هدایت کنید. همچنین ، اطمینان حاصل کنید که به مردم فرصت دهید تا به ایمیل های خود پاسخ دهند – روز بعد ایمیل دیگری ارسال نکنید! با این حال ، نکته ای برای کاهش بازگشت با پیگیری ها وجود دارد (جایی که ایمیل های شما به یک مزاحمت تبدیل می شود) و مشخص است که شخصی که شما با آن تماس گرفته اید علاقه ای به پیوند ندارد.

ما متوجه شده ایم که معمولاً سه تا چهار ایمیل وجود دارد که بالاترین میزان پاسخگویی در ایمیل سوم وجود دارد. اگر چهار ایمیل بدون پاسخ ارسال کرده اید ، وقت آن است که ادامه دهید. در هنگام پیگیری از منطق درست استفاده کنید و بیش از حد تهاجمی نباشید ، اما اطمینان حاصل کنید که پیگیری می کنید

ضبط کردن

دسترسی گسترده نماینده بخش عمده کسب لینک است ، بنابراین برای بدست آوردن لینک های با کیفیت باید آن را به درستی بدست آورید:

  • به الگوها اعتماد نکنید.
  • از سلام های عمومی استفاده نکنید.
  • خیلی ساده نباش
  • همه چیز را با پایان باز نگذارید.
  • و پس از یک یا دو ایمیل تسلیم نشوید.
Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *