چگونه طراح وب سایت مناسب را برای شرکت خود پیدا کنید؟

چگونه طراح وب سایت مناسب را برای شرکت خود پیدا کنید؟

شرکت شما شاید به دنبال ایجاد یک وب سایت جدید باشد و به شما وظیفه داده است تا به دنبال یک طراح وب سایت مناسب باشید.

بنابراین ، شما به گوگل می روید و “طراح وب سایت” را تایپ می کنید.

هزاران شرکت طراحی وب سایت در ایران حضور دارند. و میخواهید با دقت عمل می کنید.

شما می خواهید مطمئن شوید که شرکتی که انتخاب می کنید بهترین نامزد اجرای پروژه شما است.

شما چند شخص یا شرکت را انتخاب می کنید.

درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال یا با آنها تماس میگیرید.

قبل از اینکه حتی به این مرحله برسید ، ممکن است از خودتان بپرسید چگونه باید بهترین را انتخاب کنم؟

نمونه کارها طراح وب

اولین قدم در جستجوی یک شرکت طراح وب سایت ، بدیهی است که به نمونه کار های آنها نگاهی بیاندازیم.

با انتخاب گزینه های بسیار زیاد ، واریانس گسترده ای در توانایی یک شرکت به شرکت دیگر وجود دارد.

در حالی که برخی آژانس ها به تعداد گسترده ای از طراحان مجهز هستند ، برخی دیگر از آن تجملات برخوردار نیستند.

از طریق نمونه کارها طراح وب سایت را جستجو کنید تا ببینید که آیا تجربه همکاری با شرکت ها در حوزه تخصص شما را دارند یا خیر.

برای مثال در حوزه حسابداری شرکت شما فعالیت میکند.

شما باید طراحان وبی را انتخاب کنید که نمونه کار های بیشتری در این زمینه دارد.

راه آسان دیگر برای سنجش توانایی طراح وب سایت ، جستجوی وب سایت واقعی آنها است.

 

بیشتر بخوانید : ترافیک وب سایت با محتوای جدید با الگوریتم Freshness (فرشنس)

 

آژانس هایی با طراحان برتر قصد دارند بلافاصله با خلاقیت خود از بقیه فرق کنند.

نمونه کارها یکی از بزرگترین دارایی های آژانس طراحی است ، بنابراین برای یافتن یک طراح وب سایت با کیفیت ، وقت خود را به جستجوی نمونه کارها در آژانس های طراحی وب اختصاص دهید.

مهم است که به یاد داشته باشید اگرچه هر وب سایت منحصر به فرد و متفاوت هم باشد.

اما طراحان ، دقیقاً مانند موسیقی دان ها که آهنگ هایشان در تمام آهنگ ها مشترک است.

طراحان تمایل دارند سبک خود را داشته باشند که در تمام کارشان مشهود است.

در بسیاری از مواقع ، مشتری ها ظاهری خاص را می خواهند و شاید یک شرکت طراح وب سایت مناسب برای ارائه آن طراحی مناسب داشته باشد.

قیمت طراح وب

شما باید تصمیم بگیرید که آیا به دنبال همکاری با یک آژانس بزرگ یا یک آژانس کوچک یا حتی یک طراح محلی هستید.

بدون شک این به بودجه و دامنه پروژه شما کم خواهد شد.

بسیاری از آژانس های بزرگتر پروژه ای را قبول نمی کنند مگر اینکه مثلاً بالغ بر 10،000 دلار باشد.

بنابراین ، اگر شما با بودجه کمتری کار می کنید ، شاید ایده خوبی باشد که به برخی از شرکت های طراحی وب کوچکتر و حتی به طرز بالقوه حتی طراحان محلی مراجعه کنید.

در نهایت قیمت یکی از سخت ترین کارهایی است که می توانید هنگام انتخاب طراح وب مناسب پیدا کنید.

یک نکته بزرگ توصیه ای که همیشه به مشتری ارائه میشود این است که بودجه شما را مشخص کنید.

بدون تعیین بودجه، یک شرکت طراحی وب بسیار سخت خواهد بود که بتواند پیشنهادی برای شما ایجاد کند.

مثل خرید یک خانه یا ماشین جدید است اما هیچ سرنخی برای چقدر خرج کردن ندارید.

شما باید تصمیم بگیرید که چقدر به دنبال خرج کردن هستید تا یک طراح وب بتواند پیشنهادی ارائه دهد.

قیمت همچنین جنبه ای دارد که بیشترین واریانس را از یک آژانس به بخش دیگر مشاهده خواهید کرد.

هر آژانس منحصر به فرد است ، روند خاص خود را دارد و نرخ ساعتی هم ممکن است داشته باشد.

توضیحات مربوط به طراح وب و بررسی مشتری

نکته دیگری که باید هنگام انتخاب طراح وب مناسب به آن توجه کنید ، توصیفات و بررسی های مشتریان گذشته است.

شاید این آژانس در نگاه اول گزینه های خوبی به نظر برسد ، اما وقتی عمیق تر کاوش می کنید برخی از اقدامات مشکوک پیرامون مشتریان گذشته را پیدا می کنید.

یکی از آسانترین مراحل برای یافتن توصیفات و بررسی مشتری در هنگام انتخاب شریک طراحی وب مناسب ، جستجوی شرکت در گوگل است.

بعضی اوقات شرکتهای طراحی وب نیز توصیفات مشتری را مستقیماً در وب سایت خود ارائه می دهند.

بنابراین هنگام جستجو از طریق گوگل به این موارد و دیدگاههای مشتریان توجه کنید.

وقتی متوجه شدید که یک شرکت قادر به ارائه کیفیت کار مورد نظر شما در بودجه شماست و دارای نسخه های توصیفی و بازبینی برای تهیه نسخه پشتیبان از آن است ، وقت آن است که تماس بگیرید تا بتوانید پیشنهادی بدست آورید.

منبع: mbcreative

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *