پنالتی گوگل و پاسخ به چگونگی بررسی ها به صورت دستی

پنالتی گوگل و پاسخ به چگونگی بررسی ها به صورت دستی

یک ناشر مجموعه ای از سؤالات را در مورد نحوه رسیدگی به بررسی های دستی پنالتی گوگل پرسید. پاسخ های جان مولر از گوگل با نگاهی جزئی به قسمت مخفیانه گوگل ارائه داد. هنگامی که من در سانفرانسیسکو زندگی می کردم ، به Googleplex دعوت شدم تا با بخش مبارزه با هرزنامه ها ملاقات کنم و در محیط دانشگاه نیز گشت و گذار کنم. در آن زمان من یک مجری محبوب فروم سئو در جهان (WebmasterWorld) بودم و حدس می زنم به همین دلیل من برای بازدید از پردیس اصلی Google دعوت شده ام.

من از اینکه دفتر مبارزه با هرزنامه چقدر کوچک بود و تعداد کمی از کارمندان در آن اداره کوچک کار میکردند تعجب کردم. به نظر می رسید کامپیوترها و میزهای اداری در برابر یکدیگر سازماندهی شده اند.

واقعیت بخش اسپم Google بسیار متفاوت از آنچه من تصور می کردم بود.

من نمی دانم دفاتر Google امروزه چگونه است اما از آن روزی که در گوگل گذراندم این است که نحوه درک Google ممکن است با واقعیت داخل Google مطابقت نداشته باشد. بنابراین خوشحال بودم که با شنیدن پاسخ مولر به سؤالات متنوعی مربوط به نحوه رسیدگی به دفترچه راهنمای Google بررسی درخواستهای تجدید نظر ،نیز خوشحال شد. پاسخهای او آن روز را به من یادآوری می کند که در پشت صحنه نگاهی متفاوت داشته باشم.

چگونه پنالتی گوگل باعث میشود تا درخواست های تجدید نظر انجام شود.

اولین سؤالی که ناشر از آن پرسید این بود كه چقدر زمان Googler را صرف تجزیه و تحلیل هر درخواست تجدید نظر می كند.

مولر پاسخ داد:

وی گفت:

“از آنجا که این بررسی های دستی است ، می توانیم کمی بیشتر وقت بگذاریم اما وب نیز بزرگ است و مدت زمان محدودی داریم ، بنابراین آنچه معمولاً اتفاق می افتد این است که شخصی به تصویر بزرگتر وب سایت نگاه کند و سعی کند تشخیص دهد که واقعاً وجود دارد یا خیر. الگوی قوی از مسائل غیر طبیعی در اینجا که می توانند انواع چیزها باشند.

با لینک، همیشه کمی مشکل است. این چیزی است که ناظر کتابچه راهنمای کاربر مجبور است کمی بیشتر بررسی کند و ببیند ، آیا این کاری است که احتمالاً وب سایت توسط خود آنها انجام داده است ، یا این کاری است که شاید یک رقیب انجام داده باشد یا کسی در تلاش است به آنها آسیب برساند .

و اگر تشخیص دهیم که این کنترل آنها نیست ، ما سعی خواهیم کرد راهی را برای صرفنظر کردن از این لینک ها بیابیم.

اما آنها کمی بیشتر وقت خود را صرف دیدن وب سایت می کنند. “

خیلی جالبه، آماده سازی مهم وجود دارد.

داوری دستی فقط به یک موضوع نگاه نمی کند بلکه می کوشد بفهمد چه نوع سایتی را بررسی می کند. آیا این سایت اسپم است و دچار پنالتی گوگل شده است؟ در روزهای ابتدایی جستجو ، من می توانستم به طور مستقیم با افرادی در گوگل و یاهو درباره سایتهایی که دچار پنالتی شده اند گفتگو کنم. یک نکته برجسته این بود که آنها می خواستند همه چیز در مورد یک سایت تمیز و بی عیب باشد.

بیشتر بخوانید : گوگل قبل از پنالتی شدن سایت از قبل هشدار میدهد

به نظر می رسد اظهار نظر جان مولر نشان می دهد که بررسی کامل سایت ادامه دارد. این چیزی است که من همیشه به مشتریانی که با یک درخواست تجدید نظر درگیر هستند ، تأکید می کنم که تمرکز خود را فقط برای حل فقط یک موضوع محدود نکنند ، بلکه به تمام موضوعات توجه کنند ، حتی به مواردی که به طور خاص برای عمل دستی درنظر گرفته نشده اند.

اندازه تیم بررسی دستی گوگل چیست؟

سؤال بعدی به دنبال این بود که ایده تیم داوری دستی چقدر بزرگ باشد.

این سؤال است:

“آیا شما چندین تیم به چند زبان دارید یا فقط یک تیم بزرگ در ایالات متحده دارید؟”

پاسخ جان مولر:

“ما چندین نفر را در چندین مکان برای چندین زبان مختلف داریم … فقط به این دلیل که بعضی اوقات وب سایتها به زبانهای مختلف قابل درک نیستند و فقط نگاه کردن به نوع تعداد لینکها ممکن است تشخصی را کمی پیچیده کند.

بنابراین این چیزی است که ما چندین زبان در مکانهای مختلف داریم که از یک طرف باعث می شود با توجه به وب سایتهای بین المللی کمی منصفانه تر شود.

اما این بدان معناست که برای بعضی از زبانها در بعضی از مکان ها ممکن است به اندازه سایر مکان ها تعداد افراد نداشته باشیم. به طوری که گاهی اوقات با درخواست های تجدید نظر ، اوضاع را کند می کند. “

 در مورد سرعت درخواست تجدید نظر پنالتی گوگل

سوال بعدی در مورد چیزی است که من هرگز نشنیده ام. ظاهراً این ایده است که اگر خیلی سریع به یک عمل دستی پنالتی لینک پاسخ دهید که درخواست تجدید نظر دوباره با شک و تردید مشاهده خواهد شد ، انگار شاید به اندازه کافی انجام نشده باشد.

بیشتر بخوانید : کسب درآمد از وردپرس روشی جدید برای در آمد زایی

ناشر پرسید که آیا ناشر چقدر سریع به یک اقدام دستی پاسخ می دهد ، تفاوت ایجاد می کند ، زیرا به او گفته شد که خیلی سریع جواب ندهد.

مولر پاسخ داد:

“نه این چیزی است که اگر ما آن را به صورت دستی ارسال کنیم و شما ظرف نیم ساعت آن را تعمیر کنید خوب است.

من فکر می کنم ، به خصوص با لینک ها مهمتر این است که شما واقعاً موارد مهم تر را بی عیب و بهتر کنید و بعضی اوقات زمان کمی بیشتر طول می کشد.

اما موارد مختلفی وجود دارد که می توانید اگر افزونه ای را در وب سایت خود ایجاد کنید و این مشکل را حل کند ، می توانید آن افزونه را حذف کرده و ناگهان همه چیز برطرف شود. “

صف های اولویت:

سؤال:

آیا صف های اولویت برای درخواست های تجدید نظر وجود دارد؟

پاسخ جان مولر:

“نه فکر نمی کنم. “

نگاه دوم به وب سایتها

سؤال:

“آیا تیم داوطلبانه قبل از نگاهی دیگر به وب سایت ، مدت زمان طولانی تر صبر می کند؟”

پاسخ مولر:

“نه

یک مورد که می تواند رخ دهد اینست که ، اگر می بینیم که یک وب سایت دارد کار میکند و در حال تکامل است، این چیزی است که تیم اسپم وب میتواند بگوید خوب است یا شما فقط وقت خود را تلف کرده اید. مثلاً اگر مشکل را برطرف کردید ، درخواست تجدیدنظر را انجام دهید و بعد از چند هفته دوباره همین مشکل را داشته باشید پس تیم اسپم وب می گویند اشکالی ندارد ، ما ظرف دو ماه نگاهی خواهیم داشت وقتی تصمیم گرفتید که چه کاری می خواهید انجام دهید. “

آیا نگاه دوم به صورت برنامه ریزی شده است؟

ناشر سپس سؤال كرد كه آیا وب سایتهای Google بعد از پاك كردن از یك عمل دستی ، وب سایت را برای بررسی پیگیری برنامه ریزی كرده اند.

مولر پاسخ داد:

نه ، اگر ثابت باشد ، ثابت است. چیزی وجود ندارد که آن را نتفاوت کند.

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *