نحوه نوشتن محتوای عالی و 6 استاندارد که باید دنبال شود

نحوه نوشتن محتوای عالی و 6 استاندارد که باید دنبال شود

همه ما می دانیم که محتوای خوب پادشاه است. با این حال ، ما همچنین می دانیم که آنچه که به عنوان محتوای عالی در نظر گرفته می شود ، به طور مداوم در حال تحول است – به ویژه هنگامی که کاربران شروع به جستجو و هضم محتوای متفاوتی می کنند. محتوا و روند بازاریابی تغییر می کنند ، و همچنین باید تاکتیک های تولید محتوای ما نیز مورد استفاده قرار گیرند. در غیر این صورت، باید به بررسی محتوای خود دوباره بپردازیم

قبل از انتشار ، مطالب خود را به طور کامل بررسی کنید تا مطمئن شوید که مطابق با استانداردهای زیر باشد.

1. محتوای عالی دارای ویدئو

این روزها ، عکس و متن کافی نیستند. پیشرفت های فناوری و ایجاد محتوا به طور فزاینده ای برای خالق محتوای متوسط ​​در دسترس است. بنابراین ، استراتژیست ها باید از زمان خود پیروی کنند. و زمانها به سمت پخش مستقیم فیلم ها و ویدئو ها نشان می دهد.

فقط سؤالات زیر را از خود بپرسید:

  • هنگام مرور رسانه های اجتماعی و وب بیشترین ارتباط را با چه چیزی احساس می کنید؟
  • کدام نوع محتوا جذاب ترین را احساس می کند؟
  • چه چیزی باعث می شود شما با یک برند یا یک فرد در ارتباط باشید؟
  • وقتی نیاز به اطلاعات دقیق دارید قبل از خرید ، به چه چیزی نگاه می کنید؟

من می خواهم حدس بزنم که معمولاً نوعی محتوای ویدیویی است ، چه توسط برندها و چه توسط مشتریان ایجاد شود.

ویدئو به مصرف کنندگان کمک می کند تا درباره چیزهایی که ممکن است خریداری کنند اطلاعات بیشتری کسب کنند ، به تصمیم گیری های آموزش دیده کمک می کند و از بعضی جهات ، مصرف آن ساده تر است. فیلم ها و پخش مستقیم ویدئویی بسیار محبوب هستند و همچنان ادامه خواهند یافت ، به خصوص با سیستم عامل های بیشتر که جریان مستقیم را ارائه می دهند.

به جای اینکه به مخاطبان خود بگویید که چرا باید به شما اعتماد کنند ، به آنها میتوانید ویدئو نشان دهید. این کار را می توان با بودجه کم تولید و یافتن ویرایشگرهای ویدئویی عالی اما کم هزینه در Fiverr انجام داد.

2. سؤالات عالی برای پاسخ به مطالب

وقتی شخصی وارد یک موتور جستجو می شود ، به دنبال چیزی می گردد.

  • پاسخ به یک سؤال.
  • اطلاعات مربوط به یک محصول یا خدمات.
  • چگونه کاری انجام دهیم

حتی وقتی شخصی وارد یک کلمه کلیدی شود که به صورت یک سؤال نباشد ، شما هنوز هم می توانید از آنچه ممکن است از آنها بخواهد یا اطلاعاتی را که می خواهد جمع کند ، استنباط کند با استفاده از ابزارهای سئو مانند SEMrush یا Answer the Public ، یا با پیمایش ساده در SERP ها ، می توانید به سرعت سؤالات مربوط به تقریبا هر کلمه کلیدی را شناسایی کنید.

بیشتر بخوانید : وردپرس 5.4 بارگذاری تنبل را به همه تصاویر اضافه می کند

هنگامی که در مرحله تولید محتوا هستید ، می توانید این سؤالات یا کلمات کلیدی با طول کلمه بلند را پیاده سازی کنید تا قطعه ای پر از اطلاعات تهیه شود که خوانندگان دیگر وادر مرحله پرسیدن سوال نشوند. به عنوان مثال ، اگر کسی به دنبال [دستور العمل سوپ مرغ] است ، می توانید فرض کنید که دوست دارد بداند که چگونه سوپ مرغ درست کنید.

اما آنها در نهایت می خواهند اطلاعات بیشتری کسب کنند.

با پیمایش به وسط SERP ، کادر “People also Ask” Google را پیدا خواهید کرد که چند سؤال مربوط به اصطلاح اصلی جستجوی شما را نشان می دهد. یک خالق محتوای خوب به جای اینکه فقط یک دستور العمل را با کمی تفسیر جمع کنیم ، برخی یا تمام این سؤالات را در عنوان ها و متن خود پیاده سازی می کند. به نوبه خود ، موتورهای جستجو با رتبه بهتر به شما پاداش می دهند. افرادی که ممکن است قبلاً به آنها نرسیده باشید ، اکنون به شما خواهند رسید و به جای صرف دستور العمل سریع ، تمام محتوای شما را هضم می کنند.

3. محتوای عالی اصلی است

وقتی من اصالت را می گویم ، منظورم این است که مطالب عالی باید به گوگل بگویند که سایت شما چیزی را به شما پیشنهاد می دهد که سایر سایت ها آن را انجام ندهند:

  • یک دیدگاه یا زاویه جدید.
  • اطلاعاتی که هنوز دیگران ارائه نکرده اند.
  • بیش از حد ممکن نیست

جان مولر از Google به ما گفته است كه Google فقط به این دلیل كه در آنجا قرار دارد ، محتوای آن را فهرست بندی نمی كند – محتوای شما باید “مفید ، منحصر به فرد ، قانع كننده یا با کیفیت بالا” باشد. ایده های شما ، پیام های شما و هویت کلی شما باید اصلی باشند. کپی مطلب یا محتوا ار شخص دیگر فاقد اصالت است. اگر محتوای شما فاقد خلاقیت و اصالت باشد ، خود را فاقد پیوند ، کلیک و رتبه بندی خواهید دید.

4- محتوای عالی توسط کاربر تولید می شود

مصرف کنندگان با افرادی که از آنها را درک می کنند احساس ارتباط بهتری دارند. آنها فکر می کنند که می توانند به آنها اعتماد کنند.  آنها به دنبال توصیه های مد ، دستور العمل های خانگی خوشمزه ، نکات بهداشتی و تناسب اندام و موارد دیگر هستند. مردم قابل اعتماد هستند ، جایی که گاهی اوقات ، برندها نیستند.

بیشتر بخوانید : ترافیک وب سایت با محتوای جدید با الگوریتم Freshness (فرشنس)

در حالی که احساس می شود تقریباً هرکسی می تواند تأثیرگذار باشد ، مشارکت با یک تأثیرگذار مناسب می تواند برای مشاغل با هر اندازه شگفتی بسازد. از آنجا که یک فرد بالغ 50 سال پیش روزانه 5 برابر بیشتر از همتای خود مصرف می کند ، می توان فرض کرد که بخش اعظم این نتیجه مستقیم رسانه های اجتماعی است. بخش مهمی که در مورد همکاری با یک تولید کننده یا سفیر نام تجاری وجود دارد (منظور برند های بزرگ و مشهور است) این است که شما نیازی به ایجاد محتوا ندارید!

5. محتوای نتایج محور است

محتوا ساده و بی ارزش ایجاد نکنید برای رسیدن به آن هدف باید برنامه ای از مطالب و برنامه ای داشته باشید. هنگامی که ایده های جدیدی ایجاد می کنید قطعا سعی در اجرای آن نیز دارید. وسوالاتی در این مورد نیز نطرح میشود.

  • مخاطب شما با چه نوع محتوایی بیشترین ارتباط را دارد؟
  • چه موضوعاتی بیشترین کلیک را دارند؟ طولانی ترین منظره؟
  • چه چیزی به یک تن تعامل یا فروش می رسد؟

اینها انواع سؤالاتی هستند که باید قبل از شروع نوشتن از خود بپرسید.

این سؤالات در مرحله طوفان مغزی آغاز می شوند و به شما کمک می کنند بر اساس آنچه می خواهید به دست بیاورید ، نوع محتوا را ایجاد کنید. محتوای شما باید محصولی از داده ها باشد. به گزارش های فروش و تبدیل خود نگاه کنید ، تجزیه و تحلیل خود را مرور کنید و از آن استفاده کنید!

به همین دلیل وجود دارد و در نهایت به شما در تحقق هدف آن محتوا کمک می کند.

6. مطالب عالی دارای عناوین قوی است

عناوین قوی خوانندگان بالقوه شما را تحریک می کند. این به آنها می گوید که آیا آنها می خواهند روی وب سایت شما کلیک کنند. اگر تیتر شما مبهم ، خسته کننده یا عمومی است ، ممکن است کلیک نکنند. اگر تیتر شما جالب ، گیرا است و باعث می شود خوانندگان احساس کنند که اگر کلیک نکنند از مطلب را از دست می دهند ، احتمالاً کلیک می کنید.

مثلا:

“ویژگی وب سایت جدید ” در مقابل “اگر وب سایت شما این افزونه آسان را ندارد ، آن را نصب کنید”

کدام یک را کلیک می کنید؟

من شخصاً می دانم که روی گزینه دوم کلیک خواهم کرد زیرا باعث ایجاد احساس فوریت می شود

نتیجه

بار دیگر که آماده انتشار هستید ، اطمینان حاصل کنید که هر یک از این نکات در محتوای شما وارد شده است. راه های زیادی برای تولید محتوا وجود دارد ، اما فقط تعداد کمی از راه های عالی برای آن وجود دارد. هنگامی که شک دارید همیشه داده ها را بررسی کنید تا اطمینان حاصل کنید محتوای شما میتواند بسیار عالی باشد

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *