طراحی وب سایت در سال 2020 و تمایلات جدید طراحان (قسمت دوم)

طراحی وب سایت در سال 2020 و تمایلات جدید طراحان (قسمت دوم)

در ادامه تمایلات طراحان برای طراحی وب سایت با ما همراه باشید تا در قسمت دوم به ایده های جدید طراحان برای وب سایت بپردازیم و شما نیز بیشتر با این موضوع در سال 2020 اشنا شوید.

بیشتر بخوانید : طراحی وب سایت در سال 2020 و تمایلات جدید طراحان (قسمت اول)

طراحی احساسی

طراحی ارتباطات است. وقتی در مورد ارتباطات فکر می کنیم ، طبیعتاً در مورد تحویل و دریافت اطلاعات فکر می کنیم.

اما یک جنبه ارتباط وجود دارد که به راحتی می توان از دست داد – احساسات.

برای مدت زیادی شرکت های طراحی و بیشتر طراحان از طرح های بسیار ساده استفاده می کردند.

اما امروزه بسیاری از طراحان به سمت طرح هایی  با احساسات مختلف که بتواند روی مخاطب تاثیر بگذارند قدم گذاشته اند.

طراحان ابزارهای زیادی در جعبه ابزار خود دارند که به آنها امکان ایجاد تعامل عاطفی بیشتری را می دهد.

به عنوان مثال ، شما می توانید محتوا یا محصولاتی با جنبه شوخ طبعی ایجاد کنید.

یا می توانید از جلوه های متحرک و انیمیشن ساده برای ایجاد تعامل استفاده کنید.

جذابیت بصری

انسان موجودات بصری هستند.

برای بسیاری از افراد ، درک این اطلاعات هنگام ارائه بصری و نه به صورت متن، ساده تر است.

تجسم اطلاعات به سرعت در حال تبدیل شدن به ابزاری اساسی برای ایجاد داستانهای جذاب بصری است.

داستان ها مانند نمونه ای که در زیر می بینید ، می توانند مخاطبان شما را مجذوب خود کنند و باعث شوند که آنها بخواهند درباره برند شما اطلاعات بیشتری کسب کنند.

 

ویدئو در هدر صفحات

“نمایش ویدئویی” یک اصل اساسی برای طراحی محصول خوب است.

تصویر سازی نقش اساسی در طراحی بصری دارد زیرا به طراحان کمک می کند تا ایده اصلی را به سرعت طراحی کنند.

مدت ها است که طراحان وب مجبورند از تصاویر استاتیک برای انتقال ایده اصلی خود استفاده کنند.

اما اوضاع تغییر کرده است. اینترنت پر سرعت باعث می شود که طراحان وب صفحات اصلی خود را به تجربیات سبک فیلم تبدیل کنند.

به همین دلیل در سال 2019 ، وب سایت های بیشتری را مشاهده کردیم که از کلیپ های ویدیویی کوتاه در صفحه اصلی خود استفاده می کنند.

ویدئو باعث می شود این تجربه زنده و پویاتر شود.

این برنامه کاربران را درگیر می کند و آنها مایل هستند بیشتر وقت خود را صرف تماشای کلیپ ها کنند.

کلیپ های ویدئویی مورد استفاده در بخش هدر سایت می توانند چند ثانیه ویدئو نمایش محصول یا خدمات باشد.

 

طراحی سه بعدی

مدت طولانی اشیاء سه بعدی فقط در بازی ها و سرگرمی ها استفاده می شدند.

با افزایش قدرت پردازش دستگاه ، ما اشیاء سه بعدی را در وب سایت های معمولی هم در نسخه های دسک تاپ و هم برای موبایل ظاهر می کنیم.

با معرفی اشیاء سه بعدی در تجربه وب ، واقع گرایی را به تعامل اضافه می کنید.

طراحی

 

منبع : المناتور

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *