اندازه و سایز استوری و کاور و پست شبکه های اجتماعی

اندازه و سایز استوری و کاور و پست شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی سرگرم کننده ، بحث برانگیز و گسترده است. این بخشی غیرقابل انکار از سبک زندگی مدرن است. اما رسانه های اجتماعی فقط در مورد عکسهای جالب تعطیلات ، چت های اواخر شب با BFFL و GIF های خنده دار شما نیست. این همچنین یک بستر بزرگ تجاری است. با 3.8 میلیارد کاربر ، مکان مناسبی برای دسترسی به چشم اندازها و مخاطبان شماست. در نتیجه سایز استوری و کاور و پست عکس شبکه های اجتماعی میتواند در ایجاد صفحه ای خلاقانه بسیار مهم باشد.

بیشتر بخوانید : سئو برای مبتدیان: مقدمه ای بر مبانی سئو

اما یک تن چیز می تواند برای برند شما در رسانه های اجتماعی اشتباه پیش برود. بعضی از آنها می توانند گاف های وحشتناکی باشند. برخی دیگر می توانند به ظاهر اشتباهات کوچکی باشند که در واقع تفاوت زیادی در نحوه درک برند تجاری شما ایجاد می کند.  به عنوان مثال ، یک تصویر رسانه اجتماعی را اشتباه کنید ، و نمایه تجاری شما غیر حرفه ای و غیر جذاب به نظر می رسد.

خبر بد؟ هیچ دو از شبکه های اجتماعی دقیقاً یکسان برای اندازه تصویر ندارند.

خبر خوب؟

ما یک راهنمای کاملاً به روز درباره نحوه اندازه گیری تصاویر رسانه های اجتماعی برای شبکه های اجتماعی مهم را ارائه کرده ایم.

راهنمای نهایی شما برای اندازه گیری تصاویر رسانه های اجتماعی

اندازه های ذکر شده در زیر حداقل نیاز برای تصاویر با کیفیت بالا است.

به یاد داشته باشید ، بسته به سکویی که استفاده می کنید ، همیشه می توانید بالاتر بروید.

بیشتر بخوانید : فهرست صفحات با پیمایش نامحدود مارتین اسپلیت کارمند گوگل

اندازه سایز استوری و کاور و پست فیس بوک

در حساب کاربری خود در فیسبوک، نباید برای همه عکس های خود از اندازه یکسان استفاده کنید. برای بهتر کار کردن هر تصویر به یک اندازه خاص نیاز دارد.

عکس پروفایل فیسبوک

برای جلوگیری از تصویر پروفایل پیکسلی ، مطمئن شوید که تصویر شما حداقل 180 در 180 پیکسل باشد.

به یاد داشته باشید ، تصاویر پروفایل فیسبوک به صورت گرد نمایش داده می شوند.

سایز و اندازه تصایور شبکه های اجتماعی سایز نمایه فیسبوک

عکس کاور فیس بوک

عکس کاور شما بسیار بزرگتر از تصویر نمایه شما است ، بنابراین می توانید خلاقانه تر  عمل کنید.

با این حال ، اندازه بزرگتر بدان معنی است که اگر وضوح تصویر کم باشد ، تصویر شما کشیده به نظر می رسد.

هنگام انتخاب یک عکس روی جلد ، به دنبال تصویری با ابعاد 820 در 312 پیکسل یا بالاتر بروید.

پست های فیس بوک

این تصاویر برای کمک به شما در تعامل با پیروان بسیار مهم هستند.

برای حفظ کیفیت بالای آنها ، عکس ها را بیش از 1200 در 630 پیکسل بارگذاری کنید.

بیشتر بخوانید : فهرست صفحات با پیمایش نامحدود مارتین اسپلیت کارمند گوگل

اندازه سایز استوری و کاور و پست اینستاگرام

اینستاگرام همه چیز در مورد زیبایی و خلاقیت عکس هاست.

بنابراین ، هنگام بارگذاری تصاویر در حساب کاربری خود ، بیشتر مراقب باشید.

در اینجا سه ​​دستورالعمل برای پیگیری وجود دارد.

تصویر پروفایل شما

مانند فیس بوک ، عکس نمایه اینستاگرام شما گرد خواهد شد.

با این حال ، دنبال کنندگان شما نمی توانند برای بزرگتر کردن تصویر کلیک کنند ، بنابراین باید مطمئن باشید که وضوح کیفیت تصویر شما بالا است تا به خوبی دیده شود.

سایز تصویر خود را بالاتر از 110 در 110 پیکسل برای کیفیت عالی نگه دارید.

پست های اینستاگرام

اینستاگرام به طور مداوم اندازه عکسهای خود را افزایش می دهد.

اکنون ، در 1،080 در 1،080 پیکسل است.

پس از بارگذاری ، اندازه عکس شما به 612 در 612 کاهش می یابد.

دنبال کنندگان شما همچنین می توانند آنها را در عکسهای خود به عنوان تصاویر کوچک 161 در 161 پیکسل مشاهده کنند.

استوری های اینستاگرام

استوری اینستاگرام قابل انعطاف است ، اما این بدان معنا نیست که نباید در بارگذاری عکس هایی که بینندگان شما دوست خواهند داشت تلاش نکنید.

یک قانون خوب این است که وضوح تصویر خود را بالاتر از 600 در 1،067 پیکسل نگه دارید.

با این حال ، برای کسب نتایج بهتر می توانید بالاتر بروید.

1،080 در 1،920 اندازه ای عالی برای عکس گرفتن است.

بیشتر بخوانید : راهنمای جدید گوگل مای بیزنس برای ارائه دهندگان خدمات بهداشتی

اندازه سایز استوری و کاور و پست توییتر

توییتر همه چیز درباره توییت های کوتاه و مختصر نیست – این هم مربوط به تصاویر است! هنگام بارگذاری در توییتر ، این دو نکته را در خاطر داشته باشید.

عکس هدر توییتر

عکس هدر توییتر شما مانند عکس کاور شما در فیس بوک است.

بسیار بزرگتر از تصویر نمایه شما است و فضای خلاقیت را در شما ایجاد می کند.

مانند کاور خود در فیس بوک ، شما همچنین باید با وضوح بالاتر هدف بگیرید.

1500 در 500 پیکسل برای شروع اندازه بزرگ است.

بیشتر بخوانید : شیوع ویروس کرونا و تأثیر آن بر مشاغل و کسب و کارها

اندازه های سایز استوری و کاور و پست لینکدین

لینکدین بستر مناسبی برای شبکه سازی است.

شما می توانید با متخصصان دیگری ملاقات کنید و همچنین مارک تجاری خود را به یک مخاطب کاملاً حرفه ای ارتقا دهید.

در لینکدین می توانید یک صفحه شخصی یا یک صفحه تجاری داشته باشید.

در اینجا دستورالعمل هایی برای دنبال کردن هرکدام ارائه شده است.

پیوند شخصی در صفحه

تصویر پروفایل: 400 در 400 پیکسل
تصویر پس زمینه: 1،584 در 396 پیکسل

صفحه شرکت لینکدین

لوگو: 300 در 300 پیکسل
آرم مربع: 60 در 60 پیکسل
تصویر کاور : 1،192 در 220 پیکسل
تصویر بنر: 646 در 220 پیکسل
تصویر هیرو : 1،128 در 376 پیکسل
تصویر مشترک: 1،104 در 736 پیکسل

سایز و اندازه تصایور شبکه های اجتماعی سایز نمایه لینکدین

اندازه تصویر پینترست

با داشتن 335 میلیون کاربر ، پینترست یک بستر هیجان انگیز برای رشد برند شما است.

برای شروع ، یک حساب کاربری ایجاد کنید و یک عکس نمایه خیره کننده اضافه کنید.

تصاویر مربوط به محصولات یا خدمات خود را به صفحه خود بچسبانید.

در اینجا سه مورد وجود دارد که باید درباره تصاویر در بدانید.

اگر با استفاده از هر سیستم عامل وارد شوید ، پینترست به طور خودکار از عکس نمایه فیسبوک یا توییتر شما استفاده می کند.
اگر برای ثبت نام از ایمیل استفاده می کنید ، برای تصویر نمایه خود یک تصویر 165 در 165 بارگذاری کنید. می توانید از JPG یا PNG استفاده کنید ، اما چیزی بزرگتر از 10 مگابایت بارگیری نکنید. هنگام پین کردن تصاویر روی صفحه خود ، می توانید به اندازه 600 پیکسل به عرض بروید. از آنجا که هیچ محدودیتی برای ارتفاع وجود ندارد ، تصاویر شما می توانند به اندازه دلخواه بلند باشند! به یاد داشته باشید: هرچه تصویر بزرگتر باشد ، ارزش بیشتری ایجاد می کنید.

بیشتر بخوانید : نمایش در خانه بمانیم یا Stay Home در اینستاگرام در زمان شیوع ویروس کرونا

اندازه و سایز استوری و کاور و پست یوتیوب

با افزایش روندهای ویدیویی ، یوتیوب یک بستر عالی برای بازاریابی است.

این بدان معناست که شما نیز برای تحت تاثیر قرار دادن طرفداران خود به یک پروفایل عالی نیاز دارید.

تصویر نمایه کانال شما

وقتی افراد روی پیوند کانال شما کلیک می کنند ، می توانند تصویر نمایه شما را مشاهده کنند.

با 800 در 800 پیکسل تیز و واضح باشید.

عکس کاور کانال شما

در اینجاست که می توانید خلاق شوید و مخاطبان خود را مجذوب کنید تا بیشتر در کانال خود بمانند.

خبر خوب این است که این عکس جلد بزرگ است – شما می توانید قبل از اینکه تصویر شما بریده شود به حداکثر 1.546 در 423 پیکسل بروید.

سایز و اندازه تصایور شبکه های اجتماعی سایز نمایه یوتیوب

پروفایل های رسانه های اجتماعی خود را با اندازه های صحیح حرفه ای نگه دارید می خواهید یک پروفایل زیبا در تمام شبکه های اجتماعی داشته باشید؟

اندازه گیری تصاویر مناسب برای همه پروفایل های اجتماعی شما مکانی عالی برای شروع است.

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *