سئو و بهینه سازی در سال 2020 : قوانین جدید کلمات کلیدی در جستجو

سئو و بهینه سازی در سال 2020 : قوانین جدید کلمات کلیدی در جستجو

در سال 2020 متخصصان سئو میدانند که تغییرات کلمات کلیدی سئو بسیار زیاد بوده است.

در سال 2010، ما هنوز با Panda یا Hummingbird یا RankBrain یا BERT آشنا نبودیم.

بسیاری از ما هنوز فکر می کنیم”محتوای SEO” مسئله ای است که :

  • کلمه کلیدی هدف و انواع نزدیک آن را در محتوای X بار اضافه کنیم.
  • با اطمینان آن که کلمه کلیدی را به همه مکان های جادویی مانند برچسب عنوان ، توضیحات متا ، H1 و غیره اضافه کنید.
  • نوشتن حداقل X کلمات زیرا این طول جادوی برای رتبه بندی است.

اما امروزه گوگل پیشرفت کرده است.

اکنون می دانیم که رتبه بندی محتوای ما به معنای فریب Google با پر کردن کلمات کلیدی در همه مکان ها مناسب نیست. این در مورد ارائه یک تجربه استثنایی برای جستجوگران است.

بنابراین دقیقا چگونه باید از کلمات کلیدی استفاده کنیم؟

برای پاسخ به این سوال ، ما باید قدمی به عقب برداریم و به معنای واقعی نوشتن محتوا برای جستجو بپردازیم.

محتوای SEO چیست؟

محتوای سئو که به منظور رتبه بندی در موتورهای جستجو نوشته شده است.

با این حال ، این اصطلاح از سوی بسیاری از متخصصان سئو از مطلوب خارج نشده است.

به این دلیل است که “محتوای SEO” به معنای محتوایی است که برای موتورهای جستجو نوشته شده است.

چرا؟

از آنجا که الگوریتم Google یک نمایش برنامه ای از جستجوگر است.

اگر این الگوریتم در تلاش است تا آنچه را که یک بازدید کننده به عنوان بهترین نتیجه انتخاب می کند ، الگوبرداری کند.

پاسخ به “نحوه رتبه بندی” انجام بهترین کارها برای جستجوگران است.

بنابراین اگر این نوع محتوایی است که گوگل می خواهد رتبه بندی کند ، پس راه نوشتن “محتوای SEO” فقط نوشتن به روشی است که مردم از آن لذت ببرند

و این کاملا اشتباه است.

چگونه می توانم محتوا را SEO کنم؟

محتوای دوست داشتنی با سئو محتوا است که به طور واضح و جامع به سوال سؤال کننده پاسخ می دهد و از تخصص و اعتبار بالایی برخوردار است.

بیایید آن را تجزیه کنیم.

مطالبی که به هدف جستجوگر پاسخ می دهد

این بدان معنی است که موضوع صفحه توسط سؤالاتی که مخاطب از شما خواسته می شود دیکته می شود.

همه محتوای مربوط به مخاطب جستجو نیست.

برخی از مطالب برای رهبری فکری یا به منظور شکستن اخبار (ایده های جدید = عدم تقاضای جستجوی موجود) نوشته شده است.

مطالب دیگری برای جذب تعامل اجتماعی نوشته شده است.

ما مطالب را با اهداف مختلف می نویسیم ، بنابراین نباید انتظار داشته باشیم که هر یک از صفحات ما در موتورهای جستجو رتبه خوبی داشته باشد.

این بدان معناست که به جای تلاش برای پاشیدن کلمات کلیدی بر روی تمام صفحات خود ، به مباحث متمرکز بر مخاطبان در تقویم ویرایش خود اضافه کنید ، که بسیاری از آنها در وهله اول برای مخاطبان جستجو نوشته نشده اند.

محتوای کاملا شفاف

وقتی جستجویی انجام میدهید ترجیح میدهید پاسخی قاطع دریافت کنید؟

خنده دار است ، درست است؟ گوگل هم فکر می کند.

اما صحبت کردن در مورد دستور زبان و ادعا چندان براق و هیجان انگیز نیست.

من فکر می کنم بیشتر متخصصان سئو ترجیح می دهند در مورد موضوعاتی مانند پردازش زبان طبیعی صحبت کنند.

اما حتی دقیقترین محتوا که خوانده نمی شود نیز دارای اهمیت است.

قدرت ابزارهایی مانند تنظیمات “دستور زبان و اصلاحات” Microsoft Word را که می تواند به شما کمک کند ، دست کم نگیرید:

  • کلمات پیچیده را با کلمات ساده تر جایگزین کنید.
  • تعویض کلمات سخت و ناخوانا

Google همچنین محتوا را جامع ارزیابی می کند. فقط نگاهی به آنچه در دستورالعمل های کیفیتشان می گویید نگاهی بیندازید:

بالاترین امتیاز ممکن است برای صفحات دارای کیفیت بالای مطالب باشند.

محتوای بالای E-A-T

تخصص ، اعتبار و اعتماد به نفس موضوعی است که مطمئناً از عدم توجه در صنعت سئو رنج نمی برد.

با توجه به این نکته ، اگر علاقه مندید در این موضوع غالباً به این موضوع بپردازید ، دو مقاله عالی برای شما باقی می گذارم:

محتوای عالی و دوست داشتنی که صورت کامل مخاطب سوال میکند و پاسخ نیز میتوانید بسته به کیفیت اعتبار بالایی را برخوردار باشد.

“اما شما به کلمات کلیدی اشاره نکردید!”

خوشحالم که متوجه شدید چون وقت آن رسیده که به مفاهیم اصلی بپردازیم.

آیا کلمات کلیدی برای سئو مهم هستند؟

اگر راه دریافت ترافیک جستجوی ارگانیک به محتوای ما پاسخ دادن به سؤالات واضح و با تخصص زیاد است ، کلمات کلیدی در کجا به کار گرفته می شوند؟

و یا اصلاً چطور باید از آنها استفاده کنیم؟

کلمات کلیدی: ورودی در مقابل خروجی

به یاد داشته باشید مقررات محتوای سئو در حدود سال 2010 بازبینی شده است

به راحتی می توان به نمونه هایی از آن نگاه کرد، اما گاهی اوقات جستجوی ما امروز خیلی بهتر نیست.

گاهی اوقات این اتفاق برای نویسندگان میافتد و کلمه کلیدی که میخواند بهینه کنند دچار مشل میشود و ممکن است به سختی کار آن نیز مواجه شوند.

باید به یاد داشته باشیم که کلمات کلیدی ورودی هستند.

هنگام نوشتن برای جستجو ، ما در حال ایجاد خروجی هستیم.

بنابراین به جای پرسیدن “چگونه می توانم این کلمه کلیدی را گنجانده باشم؟” باید با ایجاد سؤال “چگونه می توانم به این سؤال پاسخ دهم؟” ایجاد محتوای خود را شروع کنیم.

تغییر از ‘Keywords’ به ‘Queries’

تصور کنید که ما از کلمه “کلمات کلیدی” دور شدیم و بیشتر به آنها “query” یا “جستجو” اشاره می کردیم.

باید به فکر پاسخ هایی باشیم که دیگران فکر میکنند و جستجو میکنند و این یک امر بسیار مهم است.

مراجعه به آنها به عنوان “کلمات کلیدی” همچنین می تواند عواقب ناخواسته دیگری نیز داشته باشد:

  • این امر ما را از نظر اصطلاحاتی برطرف می کند و باعث می شود کلمات کلیدی با ارزش و بلند را نادیده بگیریم.
  • این دلالت بر یک کلمه واحد است. در واقعیت ، کلمات کلیدی هر چیزی است که شخص در نوار جستجو تایپ کرده است. این می تواند دو کلمه یا 20 کلمه باشد.
  • این می تواند باعث شود که ما (یا مشتریان و کارفرمایان ما) در مورد چند کلمه کلیدی دچار وسواس نشوند و در عین حال از صدها یا هزاران سؤال دیگر که می توانند باعث ایجاد برداشت و ترافیک سایت شما شوند غافل شوند.

کلمات کلیدی ترسناک نیستند اما باید بسیار حساس باشید.

تاریخچه BERT و Google با کلمات کلیدی

BERT جدیدترین نسخه در طولانی مدت به روزرسانی های Google با هدف درک بهتر زبان بشر بود.

اگرچه یک سیستم هوش مصنوعی که به Google کمک می کند حتی پیچیده ترین نمایش داده شد ، چشمگیر است ، اما نباید جای تعجب داشته باشد.

در سال 2011 ، گوگل پاندا را اعلام کرد. پاندا به روزرسانی الگوریتم گوگل با تمرکز بر ترویج سایت ها و صفحات با کیفیت بالا و نمایه سازی مواردی بود که ارزش واقعی کمی ارائه می دادند (AKA چیزهای کرکی با کلمات کلیدی که در آنها پاشیده شده است).

در سال 2013 با Hummingbird ، گوگل برای درک بهتر معنی پشت کلمات نمایش داده شد ، به جای رتبه بندی محتوا که فقط با آن کلمات مطابقت دارد ، الگوریتم خود را بازنویسی می کرد.

بیشتر بخوانید : ترافیک وب سایت با محتوای جدید با الگوریتم الگوریتم Freshness

باز هم می بینیم که گوگل مایل است سازندگان محتوای وب فراتر از گنجاندن کلمات کلیدی باشد و در عوض به این سؤال پاسخ دهند. نه فقط آن را در محتوا تکرار کنند

در سال 2015 ، Google اعلام کرد RankBrain ، یک مؤلفه جدید یادگیری ماشین به الگوریتم جستجوی آنها است.

که توانایی Google را برای ارائه نتایج مربوط به نمایش داده های گیج کننده یا هرگز که قبلاً دیده نشده است ، بهبود داده است.

اکنون ما BERT را داریم ، که گوگل ابراز امیدواری می کند به جستجوگرها کمک کند.

“برخی از کلمات کلیدی [آنها] را رها کنند و به روشی که طبیعی باشد ، جستجو کنند.”

Google همواره می خواهد محتوا را سطح بندی کند که کاملاً به سؤالات ما پاسخ می دهد.

آنها نسبت به گذشته بسیار بهتر از این هستند.

فکر می کنم به احتمال زیاد به این معنی است که ما کلماتی را که مخاطبان برای جستجوی آنها استفاده می کنند ، شاهد تنوع بیشتری خواهیم بود. در نتیجه ، ما باید در جستجوی کنسول Google خود به سؤالات خود توجه داشته باشیم و از آن برای اطلاع از محتوای جستجوی خود استفاده کنیم.

نگه داشتن هدف و متوسط خود را در ذهن داشته باشید

هنگامی که ما می دانیم راه مخاطبان ما را جستجو می کنند ، باید پاسخ هایمان را بطور طبیعی بنویسیم.

همانطور که اخیراً جان مولر گوگل گفته است. و اغلب طبیعی است که تمام یا بخشی از پرس و جو را در جواب ما وارد کنید.

چند نوع سیب وجود دارد؟
7.500 گونه سیب در سراسر جهان وجود دارد.

این پر کردن کلمه کلیدی نیست. این به طور طبیعی به سؤالات افراد پاسخ می دهد.

هدف مخاطب است. موتور جستجو متوسط است. براساس آن بنویسید.

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *