سئو و 5 دلیل که چرا در طول بیماریهای همه گیر باید تلاشها را ادامه دهید

سئو و 5 دلیل که چرا در طول بیماریهای همه گیر باید تلاشها را ادامه دهید

همه گیر جهانی که با نام COVID-19 شناخته می شود تقریبا در همه قسمت های زندگی در سراسر جهان تأثیر دارد. از آنجایی که اقتصاد جهانی از تأثیر این بیماری چشم پوشی می کند ، مشاغل در حال تغییر استراتژی ها هستند ، پول نقد را جمع می کنند و برای بدترین وضعیت آماده می شوند. اما واقعیت این است که مشاغل می توانند در زمان رکود رشد کنند. در این حالت عادی جهانی برندگان و بازندگان کسب و کار مشخص تر خواهند بود. و در این زمان سئو کاران میتوانند بهترین عمل کرد را از خود نشان دهند.

و بسیاری از برندگان، سرمایه گذاری زیادی را به بازاریابی جستجو اختصاص میدهند. در اینجا پنج دلیل وجود دارد که شما باید کاملاً در تلاش برای بازاریابی موتور جستجو در این زمانهای تلاش ادامه دهید.

1. بازاریابی موتور جستجو می تواند پول نقد تولید کند

در زمان رکود اقتصادی ، پول نقد پادشاه است. آنهایی که پول نقد دارند ، یا گردش نقدی برای گذر از اوقات سخت ، مشاغل زنده مانده هستند. تنها روش بازاریابی که ROI بهتری نسبت به بازاریابی موتور جستجو ایجاد می کند ، لیست ایمیل انتخابی است.  آنها باید با ایجاد تقاضا ایجاد شوند – و بازاریابی موتور جستجو یکی از بهترین راهها برای ایجاد لیست سودمند انتخاب ایمیل است. بازاریابی موتورهای جستجو ، چه با هزینه و چه ارگانیک ، در شرایطی که نیاز به مصرف کننده داشته باشد ، به مصرف کننده می رسد.

بیشتر بخوانید : طراحی وب سایت در سال 2020 و تمایلات جدید طراحان (قسمت اول)

انتساب و بالای هرم شرکتی و سازمانها را فراموش کنید. بازاریابی موتور جستجو فروش می کند و دقیقاً منجر می شود زیرا مصرف کننده هنگام جستجو برای محصول یا خدمات شما ، با برند شما در ارتباط است. مردم هنوز به محصولات و خدمات نیاز دارند ، حتی اگر به مدت 14 روز نخواهند هزینه ای برای خریدها را انجام دهند. در حقیقت ، وقتی مردم در خانه بمانند شرط من این است که بیشتر جستجو می کنند.

با قرار دادن نام تجاری خود در مقابل جستجوگران ، هنگام تصمیم گیری در مورد خرید ، این برش را ایجاد می کنید. حتی اگر فروش کلی محصول یا خدمات شما به دلیل اقتصاد یا بیماری همه گیر پایین بیاید ، می توانید با سرمایه گذاری در یک برنامه بازاریابی جامع موتور جستجو ، مقداری از ضررهای خود را جبران کنید که شما را در مقابل کسانی که هنوز در یک قاب خرید هستند ، جبران کند.

2. جستجو اندازه گیری است

اگر بازاریابی کرده اید اما دچار بحران بودجه شده اید ، منطقی است که تلاش خود را به مصرف کنندگان با قصد خرید فوری تر انجام دهید. بازاریابی موتورهای جستجو فقط همین کار را می کنند – اما مهمتر از همه ، شما می توانید ثابت کنید که آیا موفق هستید یا خیر. بر خلاف تلاش برای “برند سازی” ، می توان فهمید که آیا بازاریابی موتور جستجو مؤثر است یا خیر. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که به فروش یا پیشرو در تجزیه و تحلیل خود بپردازید.

بیشتر بخوانید : ترافیک وب سایت با محتوای جدید با الگوریتم Freshness (فرشنس)

این امر به شما امکان می دهد در صورت لزوم محور بودجه خود را تعیین و به تلاشها ادامه دهید. رفتار خریدار مطمئناً طی چند ماه آینده تغییرات قابل توجهی را پشت سر خواهد گذاشت. مهم است که تلاشهای بازاریابی شما بتوانند براساس داده محور باشند. بازاریابی موتورهای جستجوگر ، طبیعتاً واکنشی دارند.

بازاریابان موتور جستجوگر نسبت به داده ها واکنش نشان می دهند و تاکتیک ها را تغییر می دهند. یک بازاریاب موتور جستجو ممکن است بودجه را به عبارات کلمات کلیدی با قصد خریدار قوی تر منتقل کند ، یا محتوایی را تبلیغ کند که با روحیه فعلی مصرف کننده هم خوانی داشته باشد. اما در پایان روز ، وقتی بودجه زیادی ندارید ، هر دلار که خرج می کنید باید مؤثر باشد. با بازاریابی موتور جستجو می توانید خیلی سریع بدانید که سرمایه شما برای شما کار می کند.

3. هنگامی که کمبود وجود دارد ، افراد جستجو می کنند

در حال حاضر نشانه ای وجود دارد که یافتن برخی کالاها در آینده نزدیک دشوار است. هنگامی که کالاها کمیاب هستند ، مصرف کنندگان آنها را جستجو می کنند. اگر کالاها در دسترس نباشند ، مصرف کنندگان گزینه های دیگری را جستجو می کنند. اگر وقتی افراد در جستجوی کالاها یا خدمات کمیاب هستند ، می توانید در نتایج جستجو باشید ، تجارت شما می تواند گیرنده یک بادگیر باشد. انواع کمبودهایی که ممکن است در ماه های آینده شاهد آن باشیم در اکثر زندگی ما بی سابقه است.

بازاریاب های موتور جستجوی پیشرفته به دنبال فرصت هایی هستند که:

  • از کمبود موارد خاص سرمایه گذاری کنید.
  • برای رتبه بندی در مورد این موارد و همچنین رتبه بندی در موضوعات پیرامون آن موارد ، کار را شروع کنید.
  • بسیاری از متخصصان سئو کارزارهایی برای ایجاد پیوندهایی در مورد گزینه های دیگر برای کالاهایی که گران قیمت هستند و یافتن آنها سخت است ، می سازند.

مواردی که می توانند از سئو سود کسب کنند بهتر خواهد بود ، زیرا هزینه های کلمه کلیدی در مورد موارد کمیاب به احتمال زیاد با افزایش تقاضا افزایش می یابد.

4- مردم هنوز به محصولات و خدمات نیاز دارند

انسانها هنوز به محصولات و خدمات نیاز دارند. و همانطور که قبلاً بیان کردم ، بازاریابی موتورهای جستجو ، چه پرداختی و چه ارگانیک ، بهترین راه برای دستیابی به مصرف کنندگان با قصد خرید است. من نمی گویم که بازاریابی موتور جستجو همیشه ثابت است – اما می توانید کمپین Google Ads را در چند ساعت یا کمتر اجرا کنید.

بیشتر بخوانید : گوگل بوت و انتقال 70٪ سایت ها به فهرست اول موبایل

هنگامی که مدیر عامل شرکت شروع به وحشت کرد ، پیشنهاد یک کمپین بازاریابی موتور جستجو ممکن است بهترین راه برای آرام کردن آنها باشد. به خصوص اگر قبلاً بازاریابی موتور جستجو را انجام نداده باشید.

5. در نهایت ، چیزهایی به حالت عادی باز خواهند گشت

سرانجام ، اوضاع عادی می شود. این ممکن است متفاوت باشد ، و ممکن است وضعیت تغییراتی کند ، اما جهان تثبیت می شود. و بازاریابی موتورهای جستجو هنوز یکی از موثرترین راهها برای دستیابی به مصرف کنندگان خواهد بود. افرادی که برنامه های بازاریابی مؤثر موتورهای جستجو را در طی خرابی انجام می دهند ، در هنگام عادی شدن چیزها تمیزتر و یکپارچه تر می شوند.

بیشتر بخوانید : 10 دلیل برای اینکه وردپرس بهترین مدیریت محتوا برای سئو

به خصوص مواردی که در بهینه سازی موتور جستجو سرمایه گذاری می کنند. در حالی که می توانید نتایج حاصل از جستجوگرها را در یک بازه زمانی کوتاه مشاهده کنید ، اثربخشی کلی سئو یک شبه اتفاق نمی افتد. زمان لازم است تا یک کارزار جستجوگرها به طور مؤثر اجرا شود. اما در زمانی که با همه گیری جهانی سر و کار داریم ، یک تجارت می تواند یک کمپین سئو ایجاد کند که به نتیجه سال های آینده می رسد.

و این نتایج می تواند درآمدی باشد که شغل شما به آن نیاز دارد تا آن را در مواقع سخت و اجتناب ناپذیر که در پیش است به دست آورد. بنابراین من کلیه مشاغل را تشویق می کنم که تلاش های تهاجمی برای بازاریابی موتور جستجو را ادامه دهند یا شروع کنند. بازاریابی موتورهای جستجو موثرترین روش برای بازاریابی مشاغل شما در زمان خرابی است.

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *