5 نکته سئو تجارت الکترونیک برای بهبود عملکرد ارگانیک

5 نکته سئو تجارت الکترونیک برای بهبود عملکرد ارگانیک

اکنون در بعضی مواقع نامشخص زندگی می کنیم و مدارس و مشاغل بسته شده اند ، افرادی که شغل خود را از دست می دهند و غیره. برخی از صنایع مانند مسافرت و جهانگردی بسیار سخت گیرتر می شوند در حالی که برخی از مشاغل تجارت الکترونیک یا ارائه خدمات مورد نیاز مردم در حال حاضر رونق می گیرند.

Google اخیراً یک سری ارسال وبلاگ را راه اندازی کرده است که شامل مطالعاتی در مورد چگونگی کمک سئو به مشاغل است. این ممکن است در متقاعد کردن یک رئیس یا مدیر عامل کمک کند که سرمایه گذاری در سئو یا پیاده سازی داده های ساخت یافته می تواند برای تجارت خوب باشد. در اولین پست وبلاگ خود ، آنها با مبانی سرمایه گذاری در سئو و چگونگی کمک به یک شرکت شروع به کار کردند.

همه شرکت ها باید این مسئله را جدی بگیرند زیرا سئو بسیاری از ترافیک و درآمد بسیاری از برند ها را هدایت می کند. نکته آخر این است که گوگل برای نشان دادن ارزش ، منابع را در پشت این قرار می دهد و اگر سئو درست انجام شود ، می تواند درآمد افزایشی زیادی را برای تجارت شما ایجاد کند. با بدتر شدن همه گیری ، رفتار کاربر همچنان به تغییر خود ادامه می دهد تا کاربران نهایی به صورت آنلاین چیزهای بیشتری را خریداری کنند.

در حالی که فکر نمی کنم به زودی اوضاع به حالت عادی برگردد ، در اینجا لیستی از پنج موردی وجود دارد که شرکت های تجارت الکترونیک می توانند در سایت های خود ممیزی ، بازبینی و / یا پیاده سازی کنند تا بتوانند ترافیک ارگانیک را افزایش دهند و درآمد بیشتری کسب کنند.

1. به روز کردن لیست های تجاری

مدیریت ساعات کاری و تعطیلی فروشگاه ها برای مشاغلی که در حال حاضر باز هستند (از جمله ، سوپر مارکت ها ، داروخانه ها ، موسسات غذایی و پمپ بنزین ها و غیره) ضروری است مقررات به طور مداوم در حال تغییر هستند و ساعات مداوم در حال تغییر هستند بنابراین خوب است که مشاغل همچنان به روز کردن ساعت خود از طریق جستجوی محلی ادامه دهند.

فروشگاههای محلی 24 ساعته که باز بود اما حالا که من جستجو کردم تا ببینم آیا آنها باز هستند ، ساعت 8 بعد از ظهر بسته می شود.  جستجوی محلی برای به روزرسانی مشاغلی که به طور موقت بسته شده اند یا ساعت خود را تغییر داده اند بسیار مهم است. یکی از مواردی که می خواهم ببینم موجودی در زمان واقعی در نتایج جستجوی محلی است. ممکن است در خواب باشم اما چیزهایی مانند ضد عفونی کننده دست ، سفید کننده و صابون ها یافتن آن دشوار است.

بیشتر بخوانید : همکاری با مشتریان سئو : استراتژی های سئو ، الان و بعد از COVID-19

اگر یک ارائه دهنده جستجوی محلی و Google بخواهند موجودی را در لیست ها اضافه کنند ، این بهترین تجربه کاربر خواهد بود. نتایج جستجوی محلی نیز به تازگی به روز شده است تا گزینه های تحویل ، صرف غذا و راه اندازی را نشان دهد که با ارائه اطلاعات ارزشمند به کاربران تجربه بهتری را ارائه می دهد. در دراز مدت ، شما می خواهید لیست های شغلی خود را بهینه کنید تا در نتیجه جستجوی محلی و برای نمایش داده های مبتنی بر موقعیت مکانی ظاهر شوید.

برای این کار روشهای زیادی برای بهینه سازی لیست های شغلی شما وجود دارد ، از جمله:

  • دریافت نظرات مثبت
  • نام ، آدرس و شماره تلفن های خود را به روز کنید.
  • داشتن محتوای بهینه و بومی شده.
  • استناد.

2. افزودن و به روزرسانی داده های ساخت یافته

با کنسل شدن رویدادهای اخیر به دلیل همه گیر بودن بسیاری از شرکت ها رویدادهای خود را به سمت وقایع مجازی سوق داده اند. اگر به دنبال برخی از رویدادها هستید ، ممکن است آنها به صورت بسته یا عدم ارائه خدمات ظاهر شوند. یکی از مراجعان ما این رویداد را که در نمودار دانش نشان داده شده است لغو کرد اما مشتری می خواست آن را برای رویداد مجازی به روز کند ، بنابراین ما موارد زیر را انجام دادیم.

  • بازخورد ارسال شده در مورد زمان و تاریخ نادرست.
  • داده های ساخت یافته را به روز کرد. Google اخیراً انواع جدیدی از برنامه های رویداد را برای رویدادهای مجازی ، به تعویق افتاد و لغو رویدادها اضافه کرده است. مشتری کد را در صفحه وب اضافه کرد و اطلاعات خیلی سریع در SERP ها به روز شد.

3. انجام ممیزی فنی

موارد زیادی وجود دارد که سایت های تجارت الکترونیک را از مشاهده خوب در صفحات نتیجه جستجو می ترساند.

4- ایجاد و بهینه سازی محتوا در مبحث تجارت الکترونیک

داشتن محتوا با کیفیت بالا و رضایت کاربر از اهمیت بیشتری نسبت به گذشته برخوردار است. بسیاری از سایت های تجارت الکترونیک دارای صفحات محصول و توضیحات و حتی صفحات دسته ای هستند که دارای محتوای محدود هستند. ما همچنین در دنیایی زندگی می کنیم که کاربران از آنها سؤال می کنند و آن سؤالات با پاسخ باید در استراتژی محتوا شما گنجانده شود تا محتوا و صفحات شما یکپارچه تر شود.

همه کسانی که به سایت شما می آیند در مرحله خرید نیستند.

برخی از کاربران در مرحله اطلاع رسانی قرار دارند و می خواهند قبل از خرید اطلاعات بیشتری در مورد محصول کسب کنند. به عنوان مثال ، دستیابی به ضد عفونی کننده دستی در حال حاضر دشوار است ، اما همه ضد عفونی کننده های دستی در برابر Coronavirus مؤثر نیستند. اگر به سایتی مراجعه کنم که با آن آشنایی نداشته باشم و سایت ضد عفونی کننده دستی را بفروشد ، یکی از اولین سؤالی که می خواهم به آن پاسخ دهم این است: محتوای الکل چیست؟ آیا بالاتر از 65٪ ویروس کرونا را نابود میکند است؟

بیشتر بخوانید : سئو و 5 دلیل که چرا در طول بیماریهای همه گیر باید تلاشها را ادامه دهید

اگر توضیحات محصول و سایر اطلاعات موجود در صفحه نمی توانند به این سؤال پاسخ دهند ، چرا من آن را خریداری می کنم؟ برندها همچنین باید ممیزی محتوا را انجام دهند یا اینکه آژانس آنها باید ممیزی محتوا را در آن سایت انجام دهد تا ببیند آیا محتوای قدیمی وجود دارد که می تواند به روز شده ، حذف شود یا با سایر محتوا ادغام شود تا مفیدتر و مناسب تر شود.

5. Google Shopping

Google اخیراً لیست نتایج محصولات رایگان را برای نتایج خرید بازرگانان باز کرده است. خرده فروشان “در معرض رایگان میلیون ها نفر از مردم قرار می گیرند که هر روز به دلیل نیازهای خرید خود به Google مراجعه می کنند.” از همه نکات من ، این یکی از مهمترین هاست و همه خرده فروشان باید هم اکنون از این مزیت استفاده کنند.

بسته بندی کردن در تجارت الکترونیک

سئو یکی از مهمترین کانال بازاریابی برای اکثر برند ها است که بهترین ROI را ارائه می دهد.

اکنون بذرها را بکارید و تماشای آن را در طول زمان رشد دهید تا درآمد افزایشی و ترافیک بسیار ماهرانه ای برای آینده ایجاد شود زیرا سیاست ها و رویه های مناسب برای مبارزه با این بیماری همه گیر کشیده شده است.

الگوریتم Google مبتنی بر دستگاه است و رفتار کاربر تغییر کرده و باعث تغییر الگوریتم می شود.

هنگامی که الگوریتم یادگیری ماشین پس از بازگشت رفتار کاربر به حالت عادی ، به یادگیری خود ادامه می دهد ، برند هایی که یک تجربه محتوای خوب را ایجاد می کنند ، به سؤالات پاسخ می دهند و اطلاعات ارزشمندی را در اختیار کاربران قرار می دهن.

قبل از این که خیلی دیر شده عمل کنید و رقبای شما عملکرد ارگانیک خود را بهبود می بخشند و شما را پشت سر میگذارند.

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *