گوگل در زمینه رتبه بندی بهتر برای وب سایت توصیه هایی را ارائه می دهد

گوگل در زمینه رتبه بندی بهتر برای وب سایت توصیه هایی را ارائه می دهد

در یک نشست وب مستری ، گوگل تأیید کرد که برای رتبه بندی بهتر باید سایت ها را ارتقا دهند.

این فراتر از توصیه های معمول Google در مورد ساخت محتوای عالی است.

آیا می توان بدون ایجاد لینک رتبه بندی بهتر کرد؟

یک ناشر كه پس از دو سال كار، وب سایت آنها بدون نیاز به ایجاد یك لینک واحد شروع به رتبه بندی كرده است.

سؤال اساساً در مورد لینک ساختاری است.

اگرلینک های ساختاری نیاز آنچنان مهمی نباشد پس رتبه بندی چگونه انجامی شود.

سوال ایجاد می شود که:

“تعدادی از وب سایت های جدید من در رقابتی بدون ایجاد حتی یک لینک، فقط با محتوای خالص ، رتبه بندی شده اند.

چه مدتی طول کشید ، بیش از دو سال … “

گوگل در اینجا متوقف می شود تا ببیند که احتمالاً نمی توان آن سایت ها را به عنوان وب سایت های جدید در نظر گرفت.

در ادامه سوال : 

“آیا می توانم با ساختن لینکها از وب سایتهای سطح بالا برای کاهش این مدت زمان صرفه جویی کنم؟

یا اصلاً اهمیتی نخواهد داشت ، بدون در نظر گرفتن همین مدت، باز زمان می برد؟ “

ناشر جزئیات دیگری در مورد تلاشهای تبلیغاتی خود ارائه نمی دهد، غیر از این که سعی در ایجاد پیوندها نداشته اند.

چیزی که معمولاً توسط کسانی که پیوند ایجاد می کنند نادیده گرفته می شود این است که جذب لینک بیشتر از درخواست لینک یا پرداخت کسی برای رها کردن لینک ها در مقالات است.

بهترین نوع پیوندها ، آنهایی هستند که به صورت داوطلبانه ایجاد یا ارجاع داده میشوند.

اغلب با فعالیتهای تبلیغاتی متمرکز بدون پیوند رخ می دهند.

این پاسخ جان مولر (مدیر آنالیز وبمسترهای گوگل) است:

وی گفت: “برای خزنده ، نمایه سازی و رتبه بندی از عوامل مختلفی استفاده کنیم.

بنابراین واقعاً دشوار است که مثلاً بگویم ، اگر من این کار را کردم چطور می توانم سایت خود را نسبت به زمان انجام این کار رتبه دهم.

این نوع مقایسه ها به طور کلی به نوعی بیهوده است.

اگرچه در عمل ، وقتی می توانید یک وب سایت بسازید و می خواهید آن را به آنجا برسانید.

می خواهید به وب سایت بروید و تشخیص دهید که چه کار خارق العاده ای را در آنجا انجام داده اید.

سپس تبلیغ مناسب آن را قطعاً انجام می دهید. 

و این کاری است که شما نباید با رها کردن لینک ها در مکان های مختلف محتوا انجام دهید. “

این احتمالاً اشاره ای به ایجاد لینک با کیفیت پایین در قیمت های مختلف میکند

مانند رها کردن لینک ها در پروفایل رسانه های اجتماعی ، هرزنامه ها و ارسال های انجمن است.

فعالیت هایی که شما انجام می دهید گوگل نیز آنها را بررسی می کند.

جان مولر ادامه میدهد:

“اما شما می توانید این کلمه را به روش های مختلف بیرون بیاورید.

و با به دست آوردن این کلمه می توانید افراد را به وب سایت خود بیاورید و اگر دوست دارند آنچه را که می بینند پس از آن به وب سایت شما لینک دهند.

و همه این موارد می توانند به عنوان سیگنال اضافه شوند و به ما کمک می کند تا وب سایت شما را با بقیه وب سایت های دیگر بهتر درک کنیم. “

 

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *