راهنمای جدید گوگل مای بیزنس برای ارائه دهندگان خدمات بهداشتی

راهنمای جدید گوگل مای بیزنس برای ارائه دهندگان خدمات بهداشتی

گوگل یک سند راهنمای جدید را برای کمک به ارائه دهندگان خدمات بهداشتی ارائه کرده است نمی توان به اندازه کافی تأکید کرد که ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی چقدر حضور آنلاین داشته باشند همیشه این اتفاق حتی در بهترین زمانها وجود دارد ، اما اکنون بیش از هر زمان دیگری صادق است.

راهنمای کمک بهداشتی جدید به طور ویژه برای ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی مانند پزشکان ، درمانگران و سایر پزشکان نوشته شده است. همه آنها می توانند از گوگل مای بیزنس برای ادعا و مدیریت اطلاعات عملکرد خود استفاده کنند. گوگل تأکید می کند که ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی می توانند جزئیات مربوط به خدمات از راه دور مانند telemedicine را اضافه کنند ، که ایده آل برای افرادی است که تحت فشار قرار می گیرند و فاصله اجتماعی را انجام می دهند.

نکات GMB Google درباره ارائه دهندگان خدمات بهداشتی

Google ویژگی های Google My Business زیر را که برای ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی مفید است ، برجسته می کند:

  • اطلاعاتی مانند ساعت کار و اطلاعات تماس را مدیریت کنید.
  • خدمات درمانی ارائه شده ، مانند پزشکی از راه دور ، تماس های خانگی ، تشخیصی و مراحل را اضافه کنید.
  • با بیماران تعامل بیشتر دارند.
  • عکس ها را بارگذاری می کنند تا قبل از رسیدن ، به بیماران نشان دهند که چه چیزی را مشاهده می کنند.
  • کنترل گروهها برای نمایش ارتباط با کاربران.
  • افزودن خدمات
  • روشها می توانند خدمات خود را در نمایه تجاری خود در Google لیست کنند.
  • لیست خدمات می تواند به صورت دستی وارد شود یا توسط شخص ثالث تهیه شود.
  • همراه با نام سرویس ، ارائه دهندگان همچنین می توانند توضیحات و قیمت را درج کنند.

راهنمای جدید تعامل با بیماران

گوگل به طور خاص توصیه می کند از Google Posts استفاده کنید تا بیماران راجع به وقایع مهم سلامت و همچنین خدمات جدید و محبوب به روز کنید. همچنین توصیه می شود نقش مدیر سایت را به شخصی اختصاص دهید تا آنها بتوانند کار مدیریت پروفایل GMB را انجام دهند.

راهنمای جدید بارگذاری عکس

هنگامی که نوبت به آپلود عکس می رسد ، Google توصیه می کند تصاویر و نمودارهای آموزشی را اضافه کنید تا به مردم کمک کند تا در مورد انواع خدمات ارائه شده درمانی اطلاعات بیشتری کسب کنند.

به مردم کمک کنید تا در خانه بمانند

به نظر می رسد گوگل ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی را تشویق می کند تا اطلاعات بیشتری را که می توانند به صورت آنلاین ارائه دهند. با ارائه اطلاعات دقیق و انواع رسانه ها از طریق گوگلمای بیزنس ، ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی می توانند از مراجعه افراد به محل زندگی خود جلوگیری کنند تا این اطلاعات را به صورت حضوری دریافت کنند. باز هم ، این همه به دورافتادگی اجتماعی باز می گردد و با اجازه دادن به آنها در خانه ماندن ، مردم را در امان نگه می دارد.

قابلیت مشاهده در نتایج جستجو

سند راهنمای جدید Google جزئیات مختصری درباره نحوه نمایش مشخصات GMB یک ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی در نتایج جستجو ارائه می دهد. گوگل خاطرنشان می کند که عواملی مانند ارتباط ، فاصله و برجستگی این تمرین همه مشخص می کند نمایه گوگل مای بیزنس در جستجوی ظاهر می شود یا خیر.

بیتشر بخوانید : آیا نظرات وبلاگ برای ایجاد لینک بی فایده است؟

اطلاعاتی که ممکن است در بخش نمایه تجارت نشان داده شود شامل موارد زیر است:

  • سایت اینترنتی
  • نقشه ها
  • شماره تلفن
  • نظرات مشتری
  • عکس
Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *