تنزل رتبه سایت ؛ جان مولر کارمند گوگل در این باره می گوید.

تنزل رتبه سایت ؛ جان مولر کارمند گوگل در این باره می گوید.

ناشری با لیست طولانی از دلایل این سوال که چرا سایت در نتایج جستجوی گوگل تنزل رتبه سایت را تجربه کرده است ، پرسید. جان مولر توضیح داد كه چرا مشكلات ناشران مشكوك نبوده و لزوماً دلیل تخریب سایت نبوده است.

چرا تنزل رتبه سایت من نمایش داده شده است؟

سوالی که پرسیده شد دلایل مختلفی را برای از دست دادن سایت از جمله خرابکاری رقبا ذکر می کند.

این سوال:

“سایت من دیگر در نتایج جستجو ظاهر نمی شود. هیچ تخلفی در سایت من وجود ندارد و ظاهرا از 12 مارس به طور کامل متوقف شده است. این یک سایت تأیید شده توسط Google News است.

من بیش از 3،000 بک لایت بد از رقبای خود دریافت کردم و شکایات جعلی در DMCA از رقبای خود را نیز دارم که من از خود دفاع و توضیحات خود را به گوگل داده ام.

چرا سایت من نمایه سازی شده است ، وقتی تخلفی در سایت من ایجاد نشده باشد ، در Google حذف شده است؟ “

تفاوت بین نمایه سازی و تخریب در تنزل رتبه سایت

مولر پاسخ خود را با روشن كردن تفاوت بین كاهش در رتبه بندی و عدم نمایه سازی شروع كرد. من مطمئن نیستم که “demipped” اصطلاحی است که در Google به کار رفته است. اما این یک کلمه توصیفی است برای اطلاع دادن اینکه یک سایت رتبه بندی را از دست داده است.

در اینجا توضیح جان در مورد تفاوت بین نمایه سازی و تخریب شده ذکر شده است.

گفتن: “سخت است بدون سایت بگوییم. از نظر ما بین سایتی که نمایه سازی نشده و سایتی که تخریب شده است ، واقعاً تفاوت بزرگی وجود دارد. بنابراین نمایه سازی اصلاً ظاهر نمی شود. به هیچ وجه ایندکس نمی شود که اغلب اوقات به دلیل یک مسئله بسیار مهم در مورد اسپم وب یا یک مسئله فنی است. و بنابراین … اگر واقعاً از فهرست نمایه نشود ، این چیزی است که در اکثر اوقات آنها واقعاً راه های حل آن را روشن می کنند.

بیشتر بخوانید : افزونه ویژوال کامپوزر و داستان تغییر نام این افزونه به WP Bakery

با استفاده از مسیری روشن ، مولر احتمالاً این واقعیت را نشان می دهد كه اگر مشكلی وجود داشته باشد كه گوگل از طریق Google Search Console به ناشران اطلاع دهد ، منجر به حذف شدن از فهرست Google می شود.

مولر در مورد نمایندگی سایت توضیح می دهد

اکنون مولر در مورد تخریب سایت توضیح می دهد:

وی گفت: “در حالی که اگر در جایی که رتبه بندی نشده باشد و همچنین قبل از آن تخریب شود ، بسیار مشکل تر خواهد بود زیرا این امر می تواند به دلایل مختلف مختلف ، با توجه به کیفیت محتوا ، نوع تنظیم کلی سایت ، وجود داشته باشد. که می تواند در آنجا نقشی بازی کند. “

پیوندهای منفی SEO

مولر اثربخشی بک لینک های بد توسط رقبا در وب سایت ناشر را نشان می دهد. مولر به ناشر نمی گوید که رد لینک را ثبت کنید ، جالب است زیرا تأیید می کند که گوگل در این نوع پیوندها دسته ای دارد و به فایل disavow پیوند نیاز ندارد زیرا لینک ها دلیل از دست رفتن رتبه سایت نیستند. ممکن است فکر کنیم که حل مشکلات لینک برای مشکلات منفی SEO اهمیت داشته باشد ، مولر استفاده از آنها را توصیه کرده است. اما مولر برای حل حمله بک لینک منفی پیشنهادات لینک را پیشنهاد نکرد.

در حقیقت ، وی گفت نگران این پیوندها نباشید زیرا به نظر وی احتمالاً گوگل از آنها چشم پوشی می کند. بنابراین اگر گوگل از پیوندهای منفی سئو چشم پوشی می کند ، این دلیل نمی تواند دلیلی باشد که سایتی رتبه بندی خود را از دست داده و ثبت نام لینک را امتحان کرده است و سعی دارد با یک ابزار اشتباه مشکلی را حل کند.

راه حل برای رفع مشکل سایت در جای دیگر نهفته است.

مولر در پیوندها و DMCA:

“به طور کلی ، من نگران پیوند ها یا لینک های پشت رقبا نیستم زیرا سیستم ما در تشخصی آن دسته از موارد و نادیده گرفتن آنها بسیار خوب عمل میکند.

بنابراین این چیزی است که من بیش از حد به آن توجه نمی کنم.

با توجه به شکایات DMCA ، بدیهی است پاسخ دادن به آنها در صورت عدم اعتبار ، رویکرد صحیح در آنجا است … “

برای درک اینکه چه اتفاقی برای یک سایت افتاده است ، ناشر باید بفهمد که چه نوع از موضوعات در واقع باعث ایجاد تخریب سایت می شوند. دلایل آشکار مانند پیوندهای خراب و شکسته همیشه جواب نمی دهند. هنگامی که یک سایت در حال از دست دادن رتبه بندی است و یافتن دلیلی دشوار است ، ممکن است وقت آن باشد که شخصی با تجربه و فنی داشته باشید که نگاهی به آن بیندازد.

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *