ترافیک وب سایت با محتوای جدید با الگوریتم Freshness (فرشنس)

ترافیک وب سایت با محتوای جدید با الگوریتم Freshness (فرشنس)

بسیاری از وب سایت ها با ترافیک وب سایت درگیری و کشمکش زیادی دارند. با فلیبا همراه باشید.

زیرا گاهی اوقات با بروزرسانی های جدید گوگل بی خبرند. برخی دیگر نیز برند های جدید وب سایت هستند. راههایی برای ایجاد ترافیک جدید را بشناسید.

درباره الگوریتم های جدید گوگل مطالعه کنید

ایده های جدید درباره تازه های گوگل وجود دارد. دراین مورد اشتباهی وجود ندارد.  این ایده جدید سوء تفاهم هایی را به جود آورده است.

الگوریتم Freshness در مطالب جدید به راحتی قابل انجام است.

الگوریتم Freshness در مورد محتوای منتشر شده جدید نیست. در رابطه با مجتوای مد روز است.

تاریخ انتشار عامل رتبه بندی نیست. و تغییر تاریخ انتشار نیز نمیتواند ترافیک وب سایت را بهتر کند.

این الگوریتم نیز به کاربرانی اهمت فراوانی میدهد. یک صفحه تازه میتواند به شخصی که آخرین مطلب را جستجو میکند اهمیت دهد.

ارتباط جدید درباره مطالب تازه

اگر فکر میکنید ارتباط و جدید بودن دارای اهمیت زیادی است بنابراین ایده های جدید نیز بسیار آسان خواهد بود.

رویداد های مهم مانند سیاسی، ورزشی و سرگرمی در لحظه خاص مهم هستند.

هر چیزی که مهم باشد میتواند در ساخت ترافیک وب سایت جدید نیز موثر باشد.

این یک نوع محتوایی است که گوگل بهاین دسته از محتوا اهمیت بیشتری میدهد. و سریعتر رتبه بندی می کند.

به این ترتیب گوگل این چهارچوب را که دارای ارتباط است بهتر توضیح میدهد.

“… ما در الگوریتم Freshness رتبه بندی خود پیشرفت چشمگیری داشته ایم که تقریباً 35٪ از جستجوها را تحت تأثیر قرار می دهد و بهتر تعیین می کند چه موقع می توانید نتایج مرتبط با به روز تری را برای این درجه های مختلف به دست آورید.”

بروزرسانی محتوا و تغییر محتوا

جان مولر در رابطه با محتوای تازه و جدید در سال 2018 به این شکل گفت :

“Fresher به معنی بهتر بودن نیست. به طور مداوم در دام گرفتن محتوا و اتفاقات نباشید … وقتی می توانستید به جای آن همه چیز را به سطح بسیار بالاتری منتقل کنید. این موضوع بیشتر برای ارائه مطالب جدید شماست … که مربوط به افرادی است که در حال حاضر جستجو می کنند و ما آنها را بر اساس آن رتبه بندی می کنیم … “

آنچه مولر درباره آن هشدار میدهد. جلوگیری از تغییر محتوا به امید دیدن گوگل در رتبه بندی جدید است.

به این منظور بین تغییر محتوا و بروز رسانی محتوا تفاوت وجود دارد.

تغییر محتوا به راحتی بروز رسانی نمی شود. و کلمات نیز باعث ایجاد تغییر محتوا نمشوند.

بروز رسانی محتوا به معنای بروز کردن مطلب است. این منجر به محتوای مرتبط با موضوع می شود که در حال تغییر است.

ارتباط جدید با الگوریتم Freshness

سئوها تمایل دارند که درباره الگوریتم Freshness مرتبط نباشند.  ناشران می توانند با تمرکز بر ارتباط بودن با کاربران در هنگام نیاز کاربران به مطالب جدید درباره موضوعات جدید ، اقدامات بزرگی را انجام دهند.

محتوای همیشه سبز اطلاعاتی است که هیچ وقت تغییر نمی کند. برای مثال :

اصول اولیه پرورش گوجه فرنگی هیچوقت تغییر نمی کند.

برند وب سایت جدید با رتبه بندی محتوای همیشه سبز در رابطه با وب سایت های مستقر دیگر در حال مبارزه هستند.

اما تمرکز بر روی یک روش گرایش برای رشد گوجه فرنگی می تواند ساده تر باشد. به عنوان مثال :

روش جدیدی برای پرورش گوجه فرنگی است که به دلیل رسانه های اجتماعی روند خاصی دارد.

مردم برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این روش جدید بیشتر جستجو میکنند.

انتشار مطالب در موضوعات مختلف یک استراتژی مفید برای ترافیک وب سایت جدید است.

این موضوع کاربران را به سمت موضوع گرایش جذب می کند که ممکن است بعداً برای برخی از موضوعات همیشه سبز تر به کار گیرند.

منبع : searchenginejournal

 

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *