برنامه بازاریابی محتوا و 5 راه ممکن که شما را به هدف می رساند.

برنامه بازاریابی محتوا و 5 راه ممکن که شما را به هدف می رساند.

آیا می خواهید از طریق کانالهای اجتماعی که محتوای خود را در آن توزیع می کنید ، تعامل و ترافیک بیشتری را هدایت کنید؟ با این حال ، توسعه و مدیریت کارآمد بازاریابی با محتوای مدرن و کمپین های رسانه های اجتماعی آسان تر از آنچه گفته می شود ، انجام می شود. برنامه بازاریابی محتوا با شروع یک دهه جدید ، بازاریابان همچنان چالش هایی را برای اجرای استراتژی های استراتژیک و متفکر بازاریابی دیجیتال – به ویژه ، بازاریابی محتوا و رسانه های اجتماعی گرد هم می آورند.

بیشتر بخوانید : افزونه Popup Builder پاپ آپ وردپرس دارای آسیب پذیری های جدی است

هرگز چنین نبوده است و هرگز نخواهد بود ، کافی است فقط یک مطالب را منتشر کرده و آن را از طریق کانالهای استاندارد اجتماعی به اشتراک بگذارید. در حقیقت ، هرچه سازمان های بیشتری محتوا را بیشتر و بیشتر ایجاد می کنند ، صرفاً زمان لازم برای اطمینان از وجود یک ساختار محکم و روند کار مهمتر می شود. در زیر پنج روش وجود دارد که شما ممکن است از برنامه بازاریابی محتوا و تلاش های رسانه های اجتماعی خود به نتایجی برسید

این موارد معمولی است که بخشهای بازاریابی در هنگام انجام فعالیتهای ارگانیک یا چند پارچه با محتوای چند کانال ، وارد بازار می شوند.

1. به اشتراک گذاشتن محتوای کیفیت در برنامه بازاریابی محتوا

با توجه به همه چیزهای اخیر و مداوم در مورد اهمیت برنامه بازاریابی محتوا ، می توان به راحتی فرض کرد که راه پیروزی این است که تازه شروع به ایجاد و به اشتراک گذاری هرچه بیشتر محتوای غنی و با کیفیت کنید. با این وجود ، درصورتی که زمان کافی برای مشخص کردن اینکه چه کسی محتوا را مصرف می کند و در کجا می توان این مخاطب را پیدا کرد ، صرف تولید محتوای در هر سطح از کیفیت نکات کمی وجود ندارد ، وجود دارد. اولین گام اجباری در برنامه ریزی و توسعه هرگونه کمپین محتوای موفق باید بر توسعه شخصیت های مخاطبان جامع متمرکز شود. افرادی را که انتظار دارید مطالب خود را بخوانند ، دوست داشته باشید و به اشتراک بگذارید و مشخص کنید.

  • لایک ، دوست نداشتن و محرکهای عاطفی آنها چیست؟
  • آنها به چه سؤالاتی پاسخ می دهند؟
  • کجا و چه زمانی به احتمال زیاد این افراد را پیدا می کنید که محتوای آنلاین مصرف می کنند؟

هنگامی که شما مخاطبان خود را مشخص کردید که در کجا قرار دارد ، برای جلب اعتماد آنها باید مدت زمان قابل توجهی صرف شود.

یك استراتژی برای ایجاد مخاطب این است كه:

  • فضای تأثیرگذار خود را شناسایی و دنبال کنید.
  • با آنها تعامل بیشتر داشته باشید.
  • محتوای آنها را با چشم به تلافی آینده در میان بگذارید.
  • هرگونه رابطه قابل اعتماد به طور طبیعی برای توسعه نیاز به زمان کافی دارد.

به مرور زمان ، اگر دیگران احساس کنند محتوای شما دارای ارزش است یا در غیر این صورت سرگرم کننده است ، اعتبار مورد نظر را از طریق نظیر ، اظهار نظر ، اشتراک گذاری یا کلیک به شما ارائه می دهند.

2. ایجاد اشتراک گذاری دشوار است

دکمه های اشتراک گذاری بسیار قابل مشاهده در پست های وبلاگ یا قالب های محتوای دیگر به سادگی قابل ارائه هستند ، اما اغلب آنها جایی نیستند که دیده شوند. چندین افزونه نیز موجود است که خوانندگان را قادر می سازد نقل قول ها یا سایر قطعات برجسته متن را مستقیماً از درون یک پست به اشتراک بگذارند. این به طور معمول یک مسئله پیکربندی افزونه ساده است.

  • چرا اگر یکی از اهداف اصلی آنها ایجاد مخاطبان خود باشد ، نویسنده نمی خواهد اطلاعات مخاطب خود را با محتوای مشترک خود درج کند؟
  • چرا اگر به طور ناشناس به طور مشترک به اشتراک گذاشته شود ، محتوا را منتشر می کنید؟
  • در مورد یک یادداشت مرتبط ، اگر به ارزش محتوای خود اعتقاد دارید و دوست دارید آن را به اشتراک بگذارید ، چرا نمی پرسید؟

از جمله تماس با اقدام در پست های خود خجالت نکشید.

اگر در واقع یک رابطه قابل اعتماد برقرار کرده اید و محتوای دیگری تولید کرده اید که دیگران می توانند از آن سود ببرند ، پیش بروید و به خوانندگان خود بخواهید که “آن را منتقل کنند.”

3. ارسال پیام هایی که به طور مداوم وجود ندارد

این ممکن است یک عقل سلیم باشد ، اما اغلب اوقات ، به خصوص هنگامی که تیم های محتوا خاموش می شوند (به عنوان مثال ، تیم اجتماعی ، تیم محتوای وبلاگ) ، قوام پیام رسانی از محتوای اجتماعی به محتوای اصلی بدست می آید. به طور خاص ، قبل از انتشار ، یک شخص یا گروه باید پست های اجتماعی و مطالبی را که برای پیوستگی آنها از نظر لحن ، کلمات کلیدی ، هشتگ ها و فراخوانی برای اقدام به آنها دارند ، مرور کنند.

اگر هرکدام از این موارد به طور قابل توجهی از همگام سازی خارج نشوند ، می توانند یک مصرف کننده را که از اتلاف وقت نجات و چه بسا همان محتوا را به دیگران نیز منتقل کند. اگر این اتفاق بیش از حد بارها بیفتد ، برند تجاری اعتماد به نفس و اقتدار شما را که برای توسعه آن بسیار سخت کار کرده اید ، از دست خواهد داد.

  • گزارش رایگان Google Ads در 60 ثانیه پیشرفتهایی پیدا می کند
  • براساس داده های واقعی از کمپین های خودتان.
  • گزارش خود را به صورت رایگان دریافت کنید
  • تبلیغات

4- استفاده از همان پیام رسانی در همه کانالها برای برنامه بازاریابی محتوا

چندین ابزار توزیع رسانه های اجتماعی برای کمک به بازاریاب ها در صرفه جویی در زمان لینک به مطالب یکسان در چندین کانال در دسترس هستند. در حالی که بدون شک از این کارآیی استقبال می شود و از نظر مالی توجیه می شود.. و خواهش می کنم لطفاً در هر کانال پیام دقیقی یکسان را برش داده و چسبیده نکنید هر برند از مشتریانی برخوردار است که همه جا را دنبال می کند و این به سادگی قابل تغییر نیست.

بیشتر بخوانید : تنزل رتبه سایت ؛ جان مولر کارمند گوگل در این باره می گوید.

هر شبکه اجتماعی محتوا را به شیوه خاص خود ارائه می دهد و به همین ترتیب ، مصرف کنندگان مختلفی را جذب می کند که به طور متفاوتی مصرف می کنند. به عنوان مثال ، قالب و تاریخچه توییتر را با پیام کوتاه ، می رساند ، در حالی که ارسال های فیس بوک می تواند بسیار طولانی تر و عمیق تر باشد. اینستاگرام و یوتیوب هر دو به طور طبیعی تصویر و ویدئو محور هستند ، اما متن ، هشتگ ، پیوند و فراخوانی را نیز برای فرصت های عملی ارائه می دهند که نباید از این موارد غافل شد.

با استفاده از اینستاگرام به عنوان نمونه ، پیام سریع ارگانیک به “پیوند کلیک در بیو” تبدیل شده است زیرا پیوندهای ارگانیک قابل کلیک نیستند. با این وجود ، اگر پیوندی کوتاه و نام تجاری به یاد ماندنی (مانند نام تجاری.com) را به عنوان گزینه دیگری برای کلیک در نظر بگیرید ، چه می کنید. شما ممکن است تعداد زیادی از مصرف کنندگان را به خاطر بسپارید که به بازدید از سایت مراجعه می کنند ، اما برخی از آنها و مطمئناً نمی تواند برند های  اضافی را در پست های شما وارد کند.

5- عدم استفاده از داده ها برای بهینه سازی برنامه بازاریابی محتوا

بدون شک ظهور بازاریابی دیجیتال و رسانه های اجتماعی باعث شده است که بازاریابان بتوانند از آنالیزوریک ها برای سنجش میزان درگیری مخاطبان استفاده کنند و تمام ROI را جستجو کنند. فرصتی برای اندازه گیری هر پیام و درگیری هر پیوند به اشتراک گذاشته شده در هر کانال به عنوان منحصر به فرد وجود دارد. همانطور که قبلاً اشاره شد ، پیوندهای منحصر به فرد همچنین ممکن است به طور خاص توسط برند، کمپین ، پیشنهاد و / یا کانال (به عنوان مثال ، brand.com/campaign-offer-channel) تنظیم شود.

بیشتر بخوانید : افزونه AMP وردپرس از AMP Stories پشتیبانی می کند

تجزیه و تحلیل در زمان واقعی بازاریابان زرنگ را قادر می سازد به سرعت در مورد عملکرد محتوا درک کنند و واکنش نشان دهند. این امر به ویژه هنگامی اهمیت می یابد که کانال های اجتماعی که اهرم می شوند ، کار خود ار عالی انجام میدهند. کمپین های چند کانال نیاز به نمای سطح بالایی از همه مشارکت دارند. هر چه سریعتر بتوانید آنچه را که کار نمی کند شناسایی کنید و توجه بیشتری را به آنچه که هست ، بهتر می کنید.

  • مربوط به شماره 5 ، یک توزیع محتوا پس از توزیع محتوا پایان نمی یابد.
  • ریشه رسانه های اجتماعی گفتگو است.
  • پست (های) اولیه شما فقط شروع کننده مکالمه هستند.
  • مخاطبان خود را با توجه و مشارکت با خوانندگان رشد دهید.

به همین ترتیب موضوعات و هشتگهای مربوط به روندهای مرتبط را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید و در آنجا ممکن است محتوای با کیفیتی را که تازه ایجاد کرده اید به آرامی معرفی کنید. هرگونه فعالیت موفقیت آمیز در زمینه تبلیغات ، نیاز به برنامه ریزی استراتژیک و تاکتیکی آگاهانه از تعریف مخاطب و توسعه تا ردیابی عملکرد محتوا و بهینه سازی مداوم دارد.

بدون توجه کافی به جزئیات ، همانطور که در بالا توضیح داده شد ، شما به سادگی با اقدامات بازاریابی تصادفی روبرو خواهید شد واین بدترین لحظات را برای شما رقم میزند و ممکن است هزینه های زیادی را هدر دهید و زمان بیشتری نیز صرف انجام فعالیت غیر موثر کنید.

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *