همکاری با مشتریان سئو : استراتژی های سئو ، الان و بعد از COVID-19

همکاری با مشتریان سئو : استراتژی های سئو ، الان و بعد از COVID-19

این که آیا شما یک بازاریاب یا یک صاحب مشاغل هستید و تا به امروز استراتژی های سئو خود را پیش بردید ولی در حال حاظر این امکان وجود ندارد، احتمالاً به دلیل COVID-19 در حال حاضر احساس نا امیدی می کنید. من میفهمم. من هم همینطور. ما داستانهای بسته شدن کسب و کار یا حداقل نیازهای دوردست اجتماعی را می شنویم که ممکن است تا 18 ماه یا بیشتر طول بکشد. استرس زا است جلوگیری از دستیابی به موفقیت در واکسن ، همه ما را در موقعیت بسیار نگران کننده قرار می دهد.

  • چه کنیم؟
  • چگونه زنده بمانیم؟

کار با مشتری

من قصد دارم از منظر کار با مشتری ها و برخلاف بازاریابی برای سایت (های) شخصی خودم ، بنویسم. اگر شغلی را اداره می کنید ، ممکن است این بخش به طور مستقیم بر نحوه منبع شغلی شما اعمال نشود. با این وجود ، امیدوارم در بحثهای مربوط به استراتژی های سئو ارزش خود را بیابید ، یا شاید استراتژی های سئو را برای پرداختن به موضوعات مشابه در مشاغل خود بیاموزید. من به عنوان ارائه دهنده خدمات و صاحب مشاغل ، می توانم با استرس آنچه در حال حاضر اتفاق می افتد صحبت کنم.

بیشتر بخوانید : چگونه طراح وب سایت مناسب را برای شرکت خود پیدا کنید؟

اگر مشتری های شما در حال از دست دادن پول هستند ، پس شما نیز هستید. آنها ممکن است نیاز به ترک کردن شغل خود یا حتی به صورت موقت غیرفعال کردن آن یا توقف موقتی داشته باشند. ترک کردن شغل به وضوح بدتر از این دو است. شما نمی خواهید مشتری خود را گم کنید. این می تواند مانند یک ضربه از نظر مالی و روحی بسیار مهلک باشد.

در پایان ، اگرچه ، تنها راه این است که آسیب ها را به حداقل برسانیم و نوع شخص / شرکتی باشید که بخواهند با اتمام این کار مجدداً با آنها همکاری کنند. به حداقل رساندن آسیب ، حتی اگر عالی نباشد گزینه بهتری است. من شخصاً با گزینه ها و استراتژی های سئو برای بازگشت، به مشتری ها مراجعه کردم. اگر این کار را انجام دهید ، باید در مورد رتبه بندی یا تأثیر خدمات هزینه های خود را بیان کنید. آنها باید بدانند که چه چیزی را از دست خواهند داد ، چرا ، و شنیدن یک استراتژی های سئو واقعی برای زمان بندی پیش رو و اینکه چگونه می توانید به آنها کمک کنید تا در دراز مدت به جایی که نیاز دارند برسند.

من مشتریان خود را به عنوان شریک مشاهده می کنم. من همیشه دارم.

به همین دلیل ، هنگامی که یک اشتباه ناشیانه از طرف من باعث شده است که مشتریان در Google Ads هدر روند (و منظورم از این یک اشتباه ناشیانه است ، نه آزمایش)، چون مشکل آنها مال من است. در اینجا هم همینطور است. اگر آنها مشکلات دارند ، من به عنوان یک شریک کاری نیز در این مشکلات نیز رنج میبرم . و اگر می توانید مشکلات را تا حدی کاهش دهید. در کل من با ایجاد فرصت ها میتواند چندین سرویس و حدمات را ارائه دهم.

من به چند مشتری پیشنهاد داده ام که بررسی سریع برخی از سایر اقدامات بازاریابی خود را انجام دهند (عموماً در داخل کشور مورد استفاده قرار می گیرند) البته در این اوضاع و شرایط کنونی مشاوره رایگان و پیشبرد اهداف به شکلی کاملا محافظه کاران بهترین راه حل خواهد بود. با انجام این کار ما یک مشکل متقابل را حل کردیم. ما در این ایام سخت به کار خود با مشتریان خود در این راه ادامه خواهیم داد.

بیشتر بخوانید : 5 کاری که هرگز نباید در حین دستیابی به لینک انجام دهید

این که آیا شما یک آژانس اداره می کنید یا یک شغل را اداره می کنید … این جایی است که توصیه می کنم شروع کنم کارهای اضافی که قبلا انجام میدادید را کلا از ذهن پاک کنید . تمرکز بر روی موارد مهم و محدود کردن آنها امری است که میتواند بسیار کمک کند.

استراتژی های سئو بهترین راه حل

اگر در سال 2008 صاحب مشاغل یا SEO نبودید ، ممکن است در این نوع محیط تجربه نداشته باشید. اما الان از آن زمان که وارد بحران مالی شدیم بسیار بدتر است و این میتواند به شدیدتر شود ولی همه میدانیم این اوضاع زیاد دوام ندارد و به حالت قبلی و ممکن است بهتر از حالت قبلی برای ایجاد فرصت سازی جدید نیز برگردد. این بسیار سخت است که چند ماه بسیار طولانی است به خصوص کار در منزل و فشار روحی که به شما وارد میشودولی در سال های 2008 نیز وقتی وارد بحران و رکود شدیم فکر نمیکردیم که از این هم عبور میکنیم پس این را بدانید که از این مسیر هم عبور خواهیم کرد.

تفاوت بزرگ ما اکنون بر خلاف آن زمان ، در این است که ما باید اساساً دو استراتژی های سئو ایجاد کنیم.

سپس ما واقعاً نمی دانستیم که قرار بود چه کاری انجام دهیم.

استراتژی های سئو 1: اکنون

اگر نمی خواهید برای کوتاه مدت زنده بمانید و امیدی ندارید در یک استراتژی های سئو بلند مدت استفاده زیادی وجود ندارد. ما در تعداد بیشماری از صنایع مختلف مشتری داریم اما یکی از بزرگترین آنها مهاجرت و گردشگری است.

یکی از این مشتری ها یک کمپین PPC بزرگ دارد.

ما آن را مدیریت نکرده ایم ، اما پیشنهاد کردیم که مواد زائد که در حال حاظر کارایی ندارد را پیدا کنیم. اولین کاری که ما انجام دادیم این است که کمپین برند تجاری آنها را هدایت کنیم و بیشتر مشتری های موجود را جستجو می کردیم که به دنبال اطلاعات یا تماس با آنها بودند. هیچ مشکلی با آن وجود ندارد ، اما با افزایش هزینه ها ، آنها را به راحتی میتوانستیم جذب کنیم ما برای توصیف در تبلیغات (کلمات دقیق) به کلمات “جادار” و “خصوصی” اضافه کردیم.

ما همچنین:

ما با استفاده از اخبار ها و اطلاع رسانیها از نحوه قرارداد و قوانین مهاجرت و سفرها توانستیم مشتریان را به ادامه همکاری در آینده امیدوارتر کنیم و این استراتژی های سئو بر پایه این است که وقتی شما در حال حاظر پایه استراتژی های سئو مشتریان و افراد را بر این استوار میبینید که همه به صورت کلی منتظر هستند اما برگ برنده دست افرادی است که در این زمان ها نیز برنامه ریزی های خود را به هر نحوی هست و با استراتژی های خاص خود به جلو می برد.

صاحبان مشاغل و سئو:

به دنبال راه هایی برای کم کردن هزینه هایی باشید که هیچ چیزی برای شما به دنبال ندارد. اگر هزینه های COVID-19 را از کمپین های برند دار دریافت می کنید. امروز محیط متفاوت است و مجموعه های گذشته شما احتمالاً دیگر اعمال نمی شوند. شما نیاز به استفاده از برخی از اطلاعات جدید و به روز دارید. از نزدیک نظارت و تنظیم را در صورت لزوم انجام دهید ، اما نه در مواردی که به وقت شما محدود است تا اطلاعات واقعی و عملی را به شما ارائه دهند.

آیا تبلیغات به بین المللی گسترش می یابد؟

البته.

اما امروز معنی ندارد ، پس پول را پس انداز کنید. برخی از دارندگان مشاغل ممکن است به طور غریزی بخواهند همه چیز را متوقف کنند. مطمئناً اگر رستوراندار یا سوپر مارکت داشته باشید ، معنی دارد. اما برای بسیاری از مشاغل اینگونه نیست. CPA های شما ممکن است بالاتر باشند اما حتی اگر آنها حتی یکنواخت باشند ، این یک برد است. گزینه دیگر این است که رقیب شما آن را با سود کسب می کند.

بیشتر بخوانید : افزونه وردپرس گالری تصاویر شبکه های اجتماعی Animated Live Wall

نکته جانبی: اکنون زمان خوبی برای آزمایش استراتژی های سئو برای بهبود نمره کیفیت شما است. در بخش های زیادی تعداد کلیک کمتر است و کلیک ها به طور کلی ارزان تر هستند. بله ، تبدیل ممکن است پایین تر از حد معمول باشد ، اما احتمالاً هزینه برای همان آزمایش ممکن است در زمان شلوغ بسیار بیشتر باشد.

سئو

در کورس بمانید اما استراتژی های سئو را تنظیم و تغییراتی را اعمال کنید. پیام رسانی در محل ممکن است به طور موقت تغییر کند تا نیازهای فعلی را برطرف کند. اما ، مگر اینکه به طور خاص در صنعتی که از این محیط مانند آمازون یا فروشگاه های ایمنی یا دارویی استفاده می کند ، استفاده کنید ، به احتمال زیاد در آینده برای آن بهینه نیستید.

و آینده در سئو عموما مدتی طول می کشد.

من در هفته ، کلمات کلیدی را برای روندهای مرتبط برای هر دو ایده ارسال وبلاگ برای مشتری ها نظارت می کنم (بنابراین در اینجا ، من کلمات کلیدی با اصطلاحات کوتاه را مشاهده می کنم ، اما برای ایده های کوتاه مدت محتوای و نه استراتژی های سئو بلند مدت – کاری که همیشه باید انجام شود) و همچنین مشاهده تنظیمات در نحوه جستجو افراد در آینده به اطلاعات بیشتر ی نیاز داریم.

بیشتر بخوانید : کدام پلتفرم طراحی وب برای شما مناسب است؟

در حال حاضر چیزهای زیادی را نمی بینم ، اما پیش بینی می کنم برخی از ضمیرهای ناخودآگاه کلماتی را که هنگام جستجو ، مکانی برای ماندن مانند هتل و بیشتر خدمات و محصولاتی که در حال حاضر به دنبال آنها می گردیم استفاده می کنیم. من انتظار ندارم این روندها را برای 3 تا 6 هفته دیگر ببینم  این بدان معنی است که در حالی که ما نمی خواهیم در رستوران ها یا هتل ها و تالارها به مسافرت برویم یا اسکان داشته باشیم، بتوانیم اجرا کنیم.

و بهتر است که از درک رقبای خود در درک این که چه اتفاقی می افتد و چه موقع انجام می دهیم استفاده کنیم.

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *